Gå til innhold

Konjakk??

Drikker dere konjakk?  

1. 1. Drikker dere konjakk?

• Ja gjerne!
      24
    • Bare viss jeg må...
      4
    • Foretrekker noe annet
      19

Anbefalte innlegg

Skrevet
Glemte å ta med "NEEEI"....for det ville jeg stemt :ler: Konjakk synes jeg er rett og slett grusomt.. :tunge1:

Det alternativet lette jeg etter også, eller noe i stil med :o , er du gal eller??? :ler: Drikker ikke kaffe heller, ikke uten en rikelig mengde Bailys i i allefall :blunke:

Jennifer

Skrevet

jeg ville nok også reagert om noen skulle helle brus oppi cognacen..

da kan de heller ta et glass vin eller noe annet.

det ser ut som at jeg og diva har samme smak.

hva synes diva om nansen?

Skrevet

Ravna : Jeg har ikke smakt Nansen, men har kikket litt på pollisten på nettet (XO-varianten) og det høres da vitterlig god ut ? Minimum 20 års lagringstid - YUM!

Den høres ut som noe som bør prøves ja :D

Skrevet

Cognac!

Jeg er vill etter det. Er imidlertid ikke begeistret for Metaxa. Videre....hvis man er i Bulgaria, så hopp over prøvesmakingen av Pliska (rene symaskinoljen, det der.....) og forøvrig skal man ikke blindt stole på en flaske som skryter av å inneholde cognac, samtidig som den koster rundt 25 kroner, hvor enn mye Bulgaria er et lavkostland.

Jeg er forsåvidt ikke avhengig av at det er cognac. Jeg er ikke så trent i min gane at jeg er i stand til å skille de ulike lands jordsmonns virkning på drueranken, og vil således si tusen takk dersom noen byr meg en brandy, og smilet vil faktisk være meget bredt dersom det er snakk om en Napoleon.

Bache Gabrielsen er en flott ting, uansett.

Skrevet

Jeg er en øl og vin person , foretrekker nesten alltid dette fremfor andre drikkevarer.

Skrevet

Nei jeg er nok ingen cognac drikker, tar heller en bailys til kaffen jeg.

Skrevet

MMMMMMMMMM ingenting er som en god cognac.

Skrevet

Vel....det er faktisk en ting som er som en god cognac.

Og det er en annen god cognac.

:lol:

Milo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...