Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan noen hevde at de har brukt flere timer på å kle seg, når man møter opp i dette??

Og jeg får mine tvil til Esmod etter dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjaaa... Hva var det som var ille med det antrekket, da..? Syns det var stilig, jeg, selv om det så fryktelig kaldt ut...

Skrevet
Tjaaa... Hva var det som var ille med det antrekket, da..? Syns det var stilig, jeg, selv om det så fryktelig kaldt ut...

Synlig bh i en slik kjole...ugg.

Skrevet
Synlig bh i en slik kjole...ugg.

Og det kommer for fullt - pynte-BH som vises i kjempeutringningen. Så hun er helt up to date. Og i tillegg ser det jo faktisk ut som hun har pupper i det antrekket. Noe hun i grunnen har svært lite av.

Skrevet

I utgangspunktet syns jeg Ane Dahl Torp er veldig pen, men måten hun styler seg på alt fra hår til make up og klær gjør att hun ikke er pen i det hele tatt, snarere stygg.....Veldig synd!

Skrevet

tror jeg får opp helt feil bilde her jeg, for jeg ser kun øverste delen av plagget, og hvordan man kan si at ett antrekk er stygt når man ser så lite av det, synes jeg er så rart at jeg velger å tro at dere har sett bilde av hele henne.

og at man ikke synes bh skal synes... vel, her er jo faktisk da bhen en del av kjolen, undertøy og nattøy som brukes som topper/kjoler eller deler av antrekk, er da ikke akkurat noen stor nyhet.

at man ikke liker trender som kommer er jo så.

selv hadde jeg trengt å se resten av antrekket før jeg kunne bestemt meg for om jeg syntes det var pent, stygt eller stilig.

Skrevet

Synes ikke det antrekket var noe særlig fint.

Men Ane Dahl Torp er en nydelig jente ... og en flott skuespiller :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg ville ikke gått sånn, men smaken er forskjellig. Syns hun generelt kler seg morsomt.

Skrevet

synes igrunnen den så fin ut jeg, når jeg så hele.

Skrevet

Hun er virkelig hvit som et laken, og fargen på kjolen gjorde det ikke akkurat bedre.

Skrevet

Jeg likte det ikke i det hele tatt. Synes det ser teit ut når bh´en synes som en del av antrekket... Kjolen ble litt oppstykket på en måte. Men for all del, smaken er som baken.

Skrevet

Syns ikke håret er noe fint. Hadde vært mye finere med håret bort fra ansiktet.

Skrevet

Jeg synes kjolen var fin, og det med bh'n er antakelig gjort meget bevisst som en del av antrekket. Selv ville jeg nok valgt en sort bh hvis den skulle synes på den måten i en kjole med sort som bunnfarge, men nå er jeg ekstremt lite trendbevisst så jeg hadde kanskje gjort helt feil i så måte.

Skrevet

Ellers, når det gjelder den kommentaren om at hun er så hvit. Det er en smaksak, jeg synes det er veldig pent om man er helt hvit, men da må huden være lytefri.

Skrevet

Jeg likte det ikke i det hele tatt. Synes kjolen var rett og slett.....ikke fin!

Skrevet
Ellers, når det gjelder den kommentaren om at hun er så hvit. Det er en smaksak, jeg synes det er veldig pent om man er helt hvit, men da må huden være lytefri.

Helt enig med mysan ..

.. jeg synes det er mye finere å være helt hvit enn solariumsbrun på vinteren ...

Skrevet
Synes ikke det antrekket var noe særlig fint.

Men Ane Dahl Torp er en nydelig jente ... og en flott skuespiller  :)

Veldig enig her :)

Skrevet

Jeg synes også det er pent å være blek, men det forutsetter at man velger farger som kler blek hud. Det synes jeg ikke dette gjorde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...