Gå til innhold

Hva hjelper mot fyllesjuke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke i form og grunnen er at jeg blandet drinker, vin og øl i går og var ute på byen...

Hva hjelper på det? Jeg vet det går over, men kjøkkenet flyter av oppvask og jeg har ikke matlyst. Har fått i meg vann og røyk.

Jeg har suppe (enkelt), egg, og juice og cola i kjøleskapet pluss litt til.

Dessverre har jeg ingen mann som kunne fått meg til å glemme at jeg er fyllesjuk i dag...

Gode råd? (vet ikke om jeg er riktig edru ennå, det ble seent i natt og masse drinker...men jeg er ikke i form)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville gått for suppen, gjerne med toast ved siden av. Ellers er vel det eneste som virkelig hjelper å vente til det går over...

God bedring! :kaffe:

Skrevet

Takk, men kaffe hjelper ikke (da får jeg helt skjelven)... du hadde en kaffe-smileys i svaret, Brunhilde.

;)

Det hjelper litt at det ikke lå en fremmed mann i senga mi, og at jeg hadde det morsomt i går, men å tenke at ting kunne vært verre, er liten trøst...

Stor trøst at det går over i alle fall.

Skrevet

:troest:

Mine råd er mye søvn, frisk luft, masse vann og litt mat ;)

Gjest Deception
Skrevet

Ta en dusj, drikk masse kaldt vann, spis kokt egg på brød, og gå en tur i frisk luft. Høres barbarisk ut, men hjelper 100%.

Skrevet

Takk. Jeg vet hva som hjelper mest...

Sex. Men ikke med hvem som helst og han jeg vil ha bor ikke i samme by som jeg...

(Heldig han er ellers ville han måtte ha tilbrakt det meste av dagen i senga med meg nå...)

Skrevet

Jeg har hørt at usukret blåbær er "krute" godt mot fyllesyke. Ikke sikkert du har det i fryseren, men kan jo være kjekt å vite ;)

(ellers pleier jeg å ta zyrtec, men det i forkant før jeg begynner å drikke. Har ennå ikke vært dårlig siden jeg begynte å ta det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...