Gjest mata Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Jeg er ikke i form og grunnen er at jeg blandet drinker, vin og øl i går og var ute på byen... Hva hjelper på det? Jeg vet det går over, men kjøkkenet flyter av oppvask og jeg har ikke matlyst. Har fått i meg vann og røyk. Jeg har suppe (enkelt), egg, og juice og cola i kjøleskapet pluss litt til. Dessverre har jeg ingen mann som kunne fått meg til å glemme at jeg er fyllesjuk i dag... Gode råd? (vet ikke om jeg er riktig edru ennå, det ble seent i natt og masse drinker...men jeg er ikke i form)
Brunhilde Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Jeg tror jeg ville gått for suppen, gjerne med toast ved siden av. Ellers er vel det eneste som virkelig hjelper å vente til det går over... God bedring! :kaffe:
Gjest mata Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Takk, men kaffe hjelper ikke (da får jeg helt skjelven)... du hadde en kaffe-smileys i svaret, Brunhilde. Det hjelper litt at det ikke lå en fremmed mann i senga mi, og at jeg hadde det morsomt i går, men å tenke at ting kunne vært verre, er liten trøst... Stor trøst at det går over i alle fall.
Gjest meja Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Mine råd er mye søvn, frisk luft, masse vann og litt mat
Gjest Deception Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Ta en dusj, drikk masse kaldt vann, spis kokt egg på brød, og gå en tur i frisk luft. Høres barbarisk ut, men hjelper 100%.
Gjest mata Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Takk. Jeg vet hva som hjelper mest... Sex. Men ikke med hvem som helst og han jeg vil ha bor ikke i samme by som jeg... (Heldig han er ellers ville han måtte ha tilbrakt det meste av dagen i senga med meg nå...)
Lillie Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har hørt at usukret blåbær er "krute" godt mot fyllesyke. Ikke sikkert du har det i fryseren, men kan jo være kjekt å vite (ellers pleier jeg å ta zyrtec, men det i forkant før jeg begynner å drikke. Har ennå ikke vært dårlig siden jeg begynte å ta det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå