Gjest linzi Skrevet 23. februar 2003 #1 Skrevet 23. februar 2003 har lagt på meg veldig rundt livet.. det henger liksom utfor boksa.. ikkje serlig fint!! :-? har ikkje tilgang til treningsstrudio. har nåken råd om korleis eg kan stramme opp rundt livet... håper på positivt svar
brum Skrevet 24. februar 2003 #4 Skrevet 24. februar 2003 Jeg har til dels det samme problemet og her er det kun sit-ups som gjelder.
Englepusen Skrevet 24. februar 2003 #5 Skrevet 24. februar 2003 Jogging og rask gange forbrenner mer fett enn situps så jeg vil anbefale en kombinasjon av begge deler.
Petruska Skrevet 24. februar 2003 #6 Skrevet 24. februar 2003 Enig med Englepusen. Her er det fettforbrenning som må til. Hjelper ikke med veltrente magemuskler hvis de er dekket av fett. Situps er en bra øvelse for magemusklene når de blir gjort riktig (dessverre er det mange som gjør dem feil), men er ikke veldig egnet for å brenne fett. Skal du ha opp forbrenningen er det de klassiske tingene som rask gange, jogging, stepping og sykling som gjelder. Altså treningsformer hvor man bruker det meste av kroppen og får opp pulsen. Det øker også forbrenningen. Spørs om du ikke bør se litt nærmere på kostholdet ditt også? Kanskje du kan gjøre noen endringer som vil hjelpe? Lykke til!
Mathias Skrevet 24. februar 2003 #7 Skrevet 24. februar 2003 soumo-brytere er fulle av muskler!!! . .... Så her må man trene allsidig om noe skal nytte...
kozesmurf Skrevet 24. februar 2003 #8 Skrevet 24. februar 2003 soumo-brytere er fulle av muskler!!! . .... Så her må man trene allsidig om noe skal nytte... er sumobrytere fulle i muskler ???? noengang sett treningsopplegget til en sumobryter ??? spise, spise, spise.... åsså spiser vi litt til... musklene de utvikler kommer av all vekta de bærer..
Petruska Skrevet 24. februar 2003 #9 Skrevet 24. februar 2003 Ja sumobrytere har faktisk muskler under alt fettet! Hvis jeg forsto Lasse riktig var det vel det som var poenget hans også, at det ikke hjelper med muskler hvis de er dekket av et fettlag! I tillegg til all maten har sumobrytere faktisk et strengt treningsopplegg. Konklusjon: man kan dessverre ikke lasse innpå alt man vil av kalorier og tro at det går bra fordi man trener...
Mathias Skrevet 24. februar 2003 #10 Skrevet 24. februar 2003 Hallo..... Hva vet du om souma da ? hehe... Vel, de spiser mye for å bli tunge ja, men de trener tre ganger om dagen, og de enorme musklene de har (!) er ikke fordi de er tunge kun!!! Se på like store menensker på gata, de er langt ifra i stand til å gjøre det bryterne gjør!!! De kan jo knapt gå!... suomobrytere er utrolig raske/eksplosive, og de trener profesjonelt fra de er syv år for å bli virkelig gode.... I timer trener de like mye som de fleste andre profesjonelle... Så musklene kommer av all treningen faktisk... Men dette skulle jo ikke dreie seg om brytere da...
kozesmurf Skrevet 24. februar 2003 #11 Skrevet 24. februar 2003 åsså spiser dem for å kunne spise endamer.. joda.. har sett dokumentar en gang for noen år siden ja og lærte fort at Sumo-bryting er mer religion enn sport. men litt muskler må jo bygges for å komme seg opp i "ringen". men for å komme tilbake til saken her... en enkel regel med å forbrenne fett rundt magan/bilring... folk forbrenne forskjellig og e knallardt for enkelte.. så regelen blir å tenke på å ta inn mindre drivstoff enn det du bruker.. Med noen 1000 sittups i måneden får du hengt huden fint på plass og når flesket forsvinner.. Den der hengemagan og bilringen.. det e noge herk. og den der komme fra ein som har klart det trixet.
Mathias Skrevet 24. februar 2003 #12 Skrevet 24. februar 2003 Klarer ikke dy meg.... Ååååååååååååååå Så flott du ser uuuuuuut!..... Har kostet mange timer på gymmen i BRYNE den der looken.... Beklager...
kozesmurf Skrevet 24. februar 2003 #13 Skrevet 24. februar 2003 Klarer ikke dy meg.... Ååååååååååååååå Så flott du ser uuuuuuut!..... Har kostet mange timer på gymmen i BRYNE den der looken.... eh... nei.. kostet veldig få timer på noen som helst gym den der looken.. er veldig aktiv i arbeidet mitt så det holdt med noen situps og armhevinger hjemma.. og ein slankekur kor eg holdt meg vekke fra karbohydrater/stivelse 3 mnd og 16 kilo avgårde kåre.. me lige sånn :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå