Gå til innhold

skrape frem et sølvmotiv på svart kartong

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøver å finne forhandlere av noe jeg drev med før men jeg husker ikke hva det heter.

det er en slags svart kartong som har et lag med sølvfarge i midten og når man skraper på det svarte med en slags skrapeverktøy så kommer det etterhvert frem et sølvmotiv.

men hvor får jeg tak i dette ? vet de hadde noen få utgaver på panduro før men det må da finnes andre ? og hva i huleste heter dette her igjen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg fant noe her i alle fall :)

hjertelig :D

Skrevet (endret)

Jeg er rimelig sikker på at jeg kjøpte slike på Panduro for en stund siden, og da hadde de veldig mange. Nå får jeg ikke opp websiden slik at jeg får sjekket, dessverre.

Panduro

Endret av Druscilla
Skrevet
Jeg er rimelig sikker på at jeg kjøpte slike på Panduro for en stund siden, og da hadde de veldig mange. Nå får jeg ikke opp websiden slik at jeg får sjekket, dessverre.

Panduro

ja jeg har sett de på panduro men de er knøttsmå og de hadde bare et par forskjellige motiver.

Skrevet (endret)

Lurer på om jeg så slike en gang jeg bladde gjennom mammas katalog herfra. Kikket litt fort på nettsiden nå, men visste ikke hva jeg skulle søke etter, så jeg fant ikke noe. Men kanskje du finner noe? Eller kanskje det er mer i papirkatalogen?

Endret av Purple

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...