Gå til innhold

Noen som vil gi gode råd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg spør etter litt hjelp igjen, jeg... Nå har jeg litt bilder å vise dere og sånt... :D

Altså - dette er en kjole som ligner veeeldig på den jeg skal ha (den nederste) - men jeg skal IKKE ha det 'beltet', men en hvit kant:

http://www.whollymatrimony.com/DressContes...harchive14.html

(Unntak: Utringingen på min er rundet. Dessuten er armene litt annerledes - min har 'hele' armer, men med splitt opp til albuene. Og så henger det sånne øange 'spisser' ned bakpå ermene, om dere forstår. Og til sist så er det foran på skjørtet, der chiffonen er splittet. Nederst der er de to chiffon-'flakene' skrånet, slik at de danner en slags omvent V...)

Buketten min blir noe a-la den øverst til venstre her: http://www.brudespesialisten.no/galleri.htm

Jeg har mørk blondt, laaangt krøllete tjukt hår. Jeg er veeeldig i tvil om hvilken frisyre... Hadde i grunnen nesten bestemt meg for å ha det meste løst, og bare sette opp noe bak. Men forloveren min syns det ble aaaaaltfor kjedelig og 'dagligdags'...

Dessuten - hva med slør? Kunne egentlig godt tenke meg et langt chiffon-slør, men lurer på om det ikke blir for mye, all chiffonen på kjolen tatt i betraktning... Og hvis jeg skal ha masse hår hengende nedover ryggen også...

Hvis noen gidder å si hva de syns, blir jeg definitivt veldig takknemlig! Grunnen til at jeg maser på dere, er at jeg vil at færrest mulig av mine venner og familie skal se kjolen før den store dagen, derfor har jeg ikke så mange å rådføre meg med...:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har mørk blondt, laaangt krøllete tjukt hår. Jeg er veeeldig i tvil om hvilken frisyre... Hadde i grunnen nesten bestemt meg for å ha det meste løst, og bare sette opp noe bak.

Det høres ut som en flott løsning for et sånt hår. Nå vet ikke jeg hva slags frisyrer du går med til vanlig. Men jeg synes mange bruder gjør for mye kunstig og unaturlig med håret sitt. Du beskriver noe som høres naturlig og "deg" ut - og det ville jeg gått for.

Skrevet

Jeg må si meg helt enig med din tankegang. Det høres veldig fint ut med "delvis" løst hår. Hvis du har sett i det nyeste "bryllupsmagasinet" vil du finne noen flotte slike frisyrer. I hvertfall synes jeg det. Der burde du ta en titt, hvis ikke du allerede har gjort det.

Slenger på noen sidetall, jeg :wink: :

s. 21

s. 43

s. 112

s. 116 (nederst) (veldig fin!!!)

s. 118

s. 134 (også veeeeldig fin!!!)

Du er heldig som har slikt flott tykt krøllete hår. Jeg har også tykt hår, men hater de krøllene jeg har. De spiller liksom ikke på lag med meg.... Jeg kommer til å ha en enkel håroppsats, med et laaaaaangt slør festet over. Jeg pleier som regel å ha håret oppsatt i det daglige også. (elsker å eksperimentere med håret mitt; i ulike fasonger!!)

Skjekk også kjolen på s. 58... Kanskje denne ligner litt på din...?

Lykke til, forresten!

Skrevet
Du er heldig som har slikt flott tykt krøllete hår.

-Det er vel ikke akkurat sånn jeg ser på det, men... :D Det er ikke spesielt samarbeidsvillig mitt heller, for å si det sånn. Bruser seg veldig lett (og jeg er ikke særlig interessert i å vinne noen 'Tina Turner look-alike - konkurranse'...). Så jeg bruker å gå med flette jeg da, for å unngå det problemet.

Men jeg tenker at denne dagen, da man bruker tusenvis hos frisøren, må de vel få det til!? Med hårruller og andre remedier... :D

Tror vi snakker om noe så enkelt som hun på s. 21... Altså, like mye hår satt opp, men da blir det jo sikkert 4 ganger så mye som henger ned som det hun har... :lol: Masse fine frisyrer, men det må passe med stilen min...

Enig med deg, Tusenfryd - jeg har vært i bryllup der man ikke kjente igjen bruden, pga. total stilforandring og alt, og det er jo ikke meningen... (Ikke for meg iallefall!)

Skrevet

Enig med dere begge. Mange vil så gjerne gjøre noe "ekstra" på bryllupsdagen, både når det gjelder hår og make-up. Det viktigste er å være seg selv, uten for mange krumspring.

Ikke no' sjakktrekk å klippe seg pinkort uka før bryllupet, eller eksperimentere med sminken. (For eksempel)

Jeg skal ha en enkel sveis som jeg føler er meg. Skal forresten ordne både hår og make-up på meg selv. Mange vil vel sikkert mene at det er litt rart, men jeg kunne ikke tenke meg noe annet. Og forresten: hvem kjenner bedre min egen stil enn meg selv??

Det hører med til historien at jeg elsker å ordne med hår og sminke! Har ordnet hår og sminke på andre også, og de har i hvertfall blitt fornøyd.... (Sier de... :-? )

Gleder meg!!!!!

Skrevet

Forresten, Pip!

Ligner kjolen på s. 58 i bryllupsmagasinet litt på den du har valgt??

Skrevet

lilleBRURA: (Blar febrilsk opp i Bryllupsmagasinet) Æhhh... njei... Ikke så godt å si det da... Egentlig ikke sånn voldsomt. Utringingen er ganke ulik - min er liksom helt rund... Skulderstroppene mine er bredere (ligner dem i linken min). Dessuten har chiffonen på mitt skjørt en markert splitt foran. Armene er også annerledes - de er liksom 'ordentlige' armer, med splitt og en spiss som henger ned. (Men absolutt ikke så vidt som på denne). Og så er livet litt høyt, med bare en smal hvit kant sydd i skjøten, liksom...

Men ellers er den nok litt lik! :ler:

Må forresten bare si at jeg så litt feil når det gjelder hun på s. 21 - jeg kommer nok ikke til å ha en sånn 'klump' bak som hun har... (Jeg tror jeg tenkte at det var en blomst eller noe... hehe... selv om jeg faktisk har linsene på...)

Heldig du som er flink med hår! Jeg er egentlig ganske håpløs. Det er en dårlig kombinasjon, når man tar i betraktning at mitt hår er litt av en utfordring... :lol: Så jeg setter min lit til de profesjonelle jeg, da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...