Gå til innhold

Brudekjolen

Fremhevede innlegg

Skrevet

mannen min vil ikke se den.. men han vet hvilken farge den har (slik at han kunne velge riktig skjorte til antrekket sitt - kjolen min er off-white og hadde sett skitten ut hvis han har hvit skjorte) og ca hvordan stil den har.

Jo, forresten, han vet designeren også.. og vi har sett på bilder av kjoler på nettet og i blader sammen, så vi vet hva den andre liker

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

absolutt ikke!! Litt overraskelse må det jo være ;)

Skrevet

Nope, her får han ikke se eller vite noen ting om hva jeg skal ha på. Jeg derimot kommer til å være fullt innformert om hva han skal ha på :ler: Det er et valg vi begge er fornøyd med. Jeg har et veldig romantisk forholdt til å gjøre litt entre i kirken, og for meg blir den entreen sterkere om han ikke vet noen ting. Det er jo ikke krise om han skulle se kjolen eller sko eller oppdage at jeg ikke skal ha slør, men så lenge det ikke er særlig stor grunn til at han skal se, så synes jeg det er supert om det forblir en hemlighet. (og det synes han også, han avbryter meg om jeg er i ferd med å glemme meg og si noe :ler: Får kjolen sydd av designer, og da er det lett å komme hjem og være litt entusiastisk :sjenert:

Skrevet

Han fikk ikke se kjolen før jeg kom oppover kirkegulvet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Han skal ikke se kjolen før jeg kommer opp kirkegulvet. Han vet at jeg skal ha slør og vet hvor jeg har kjøpt kjolen. Også har det jo vært litt snakk om, f.eks. at jeg ikke tror jeg hadde kledd tubetopp. (Han spisser øra veldig da, hvis det ernoe snakk om kjolen min. Så tror han er veldig nysgjerrig :))

Men han også vil vente til den store dagen.

Jeg har heller ikke noe ønske om å se han før den store dagen. Nå har jeg sett han i sjakett en gang, så hvis det blir det så blir det ikke så overasskende. Men han blir jo uansett mer pyntet på sin egen bryllupsdag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...