Gå til innhold

Brudekjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Lurte på om dere lar forloveden se bilde av brudekjolen eller åssen den ser ut, eller blir det overraskelse? Jeg har kikket litt på forskjellige sider på nettet og spurt forloveden min om hva han synes om forskjellige kjoler. Men tror nok at jeg lar det bli en overraskelse når jeg endelig har bestemt meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg viste ikke min før jeg kom opp kirkegulvet.. Tenkte jo på det, for tenk om han ikke likte kjolen liksom... Men når jeg endelig fant KJOLEN var jeg ikke i tvil et sekund - han ville like den - og jeg elsket den!! :ler: Nei - det er en hyggelig overraskelse syns jeg.

Skrevet

Han skal IKKE se den før jeg går opp kirkegulvet :-) Er ikke noe redd for at han ikke kommer til å like kjolen, han liker jo alt som er på meg :sjenert: hihi

Gjest beekeeper
Skrevet

Nå skal jeg ikke gifte meg enda, men når jeg skal så skal han selvfølgelig IKKE se den!! For det første så betyr det ulykke, og for det andre så vil jeg at han skal bli blown away når jeg kommer inn i kirka, hehe.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Nei, han skal ikke få se den. Litt uvant, siden han er min beste rådgiver på shoppingfronten. Men han får nok ikke noe sjokk heller når vi treffes i kirka, da han kjenner stilen min ganske godt.

Skrevet

Han har fått sett bilde av min,men han får ikke se den på før den store dagen. Kjenner jeg han rett så har han glemt hvordan den så ut, det er liksom ikke slike ting som han tenker noe særlig på.

Skrevet

Han har sett bilde av den, så han vet sånn noenlunde hvordan den ser ut. Han har ikke sett den irl. Vi var innom butikken der den henger, og jeg lurte på om han ville se den, men det ville han ikke. Vi skal til fotografering før vielsen, så det kommer ikke til å bli noe "blown away" og dramatisk entré.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jeg VIL vise han bilde av pene kjoler jeg ser på nettet, men han nekter å se. Enda jeg ikke vet sikkert hvilken kjole jeg skal ha engang!

Skrevet

Har får ikke se min, men vi må vel reise i bil sammen til der vielsen skal være (utendørs), og jeg må jo skifte på hotellrommet, så vet ikke hvordan jeg skal få til the grand entree... Men får prøve å tenke ut noe!

Skrevet

Jeg har ikke villet vise han den, og han har ikke villet se den. Men jeg kjenner det er litt vanskligere nå som kjolen er i hus og han har fått et lite glimt av den igjennom det bittelille vinduet i kjoleposen, det var ikke til å unngå når han var med meg å hentet kjolen.

Skrevet

Jeg hadde ingen spesielle motforestillinger om at han skulle se min kjole, men jeg tror vel egentlig ikke han var så veldig interessert i det heller.

Jeg har alltid trodd at overtroen om at det gir dårlig lykke av å se brudekjolen før bryllupet ble skapt av en mann som var lei sin bridezilla :ler:

Skrevet
Jeg har alltid trodd at overtroen om at det gir dårlig lykke av å se brudekjolen før bryllupet ble skapt av en mann som var lei sin bridezilla  :ler:

:ler: Er vel en stor mulighet for at det er grunnen ja

Skrevet

Han får ikke se kjolen før bryllupsdagen. Får heller ikke vite hva slags farge eller om det er slep eller om jeg skal ha slør. Syns det er en hyggelig overaskelse!

Skrevet

Ja, han får se brudekjolen før bryllupet. Og jeg har sett dressen hans. Ser ingen grunn til at vi skal holde slikt skjult for hverandre, bryllupsdagen blir helt spesiell uansett.

Gjest lillelou
Skrevet

Har ikke helt bestemt meg for det.På den ene siden er jo unektelig overraskelsesmomentet gøy,på den annen side driter jeg i slike tradisjoner som sier at han ikke skal se kjolen, ooog han har allerede sett en skisse av den...får se hva det blir til. :sjarmor:

Skrevet

Nei, ikke før jeg må ta plagget på... den skal være vinrød, eller sort... Det spiller liten rolle. Hvis vi skal gifte oss, blir det borgelig, så jeg kan gå i nattkjolen min om jeg vil...

Det eneste jeg vet er at det må være lett å få av seg etterpå, slik at vi kan ha sex...

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg hadde ingen planer om å vise den til han, men etter at den kom i hus klarte jeg ikke motstå fristelsen. Han har sett den ja, men ikke på meg :)

Skrevet

Han har sett kjolen ja, eneste han som kunne ta bilder som jeg sendte til blomsterdekoratøren etc siden ingen andre vet at vi skal gifte oss ;)

Skrevet

Han får se den før jeg går opp kirkegulvet, men ikke før den store dagen.

Eneste grunn til at han får det er at vi har fotograferingen før vielsen.

Jeg skal dra til frisøren, pyntes, sminkes og ordnes. Jeg skal kles og være fin og klar, og han skal dra tilder vi skal ta bildene dersom været er fint nok vær, eller et annet sted om vi ikke kan være ute, i god tid. Jeg skal ankomme altså før fotograf-avtalen, og han skal få se meg for første gang i brudekjolen. I alle fall planlegger jeg noe i den retning. Jeg vil ikke det skal være slik at det blir strss og styr med fotografen når han for første gang ser sin brud i brudekjolen, men grunnet sen vielse og mitt ønske om en middag som ikke er FOR sen, så tar vi foto først, og da ordner vi det sånn.

Han FIKK tilbud om å være med meg og titte, men det ville han ikke. (han hater kles-shopping, så jeg var jo ikke overraska) Og da fik han ikke se NOE, Ikke bilder av de jeg har sett på, ikke vite noe om hvordan den ser ut, og slett ikke se kjolen før den store dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...