Nøtten Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Jeg syns den var kjempefin! Imponerende med alle de talentfulle barna og ungdommene... Godt trykk og god variasjon. Liker Martha godt også, jeg!
Gjest niomi Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Jo, veldig fin - og veldig annerledes.
Gjest Gjest 1 Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Jeg synes den var veldig fin. Det så ut som om kong Harald ble rørt og fornøyd over den flotte gaven. Det var en god tanke å la kongehusene i Europa få ta del i norsk kulturarv i Oslo rådhus, de så ut til å hygge seg
Glitnir Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Jeg så riktignok bare deler av den, men synes den var veldig fin. Viste frem ulike deler av norsk kulturliv på en flott måte!
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Synes faktisk det var bra jeg også, fint at det var så variert, og morsomt med unge og relativt ukjente talenter. Ble helt sjarmert av de små ballett-barna som ikke akkurat fulgte koreografien, og av barnehageungene. Og jeg regner meg ikke som kjernepublikum for sånne show
fiesta Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 jeg syntes det beste innslaget var av barnehagebarnene. de er jo bare helt skjønne.
Tiger Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 Jeg fikk desverre ikke sett den -noen som vet når den skal gå i reprise?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå