Gå til innhold

Dametruser og menn

Fremhevede innlegg

Gjest Forvirret_m
Skrevet

Er det flippa helt for meg eller? Jeg har fått en trang til å kle på meg dama`s stringtruser i den senere tid. Hadde vel vært "greit" om jeg gikk i skapet hennes og lånte dem, men neida. Jeg tar dem fra skittentøyet! *Rødmer*

Er det noen andre som holder på med samme "skitten" ? Hva om hun oppdager dette? Det blir sikkert bråk.

Hva hadde dere Kvinner sagt om dere fant ut at mannen din brukte trusene dine ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro du har en fetisj. Noen har det på damesko, noen har det på tissing av forskjellig slag f.eks

Sannsynligvis tenner du på det fordi det er "forbudt", er ikke så unormalt å ha en eller annen fetisj..

Gjest Forvirret_m
Skrevet

Takk til gjest nr. 2 ;)

Ja, det er vel en slags for fetish. Men jeg har nettopp fått trangen til å gjøre nettopp dette. Men man oppdager stadig noe nytt. Alle som leser dette har vel uansett sin egen lille fetish:)

Skrevet (endret)

Så lenge dere begge er trygge på hverandre, og liker/tenner på det, og ingen kommer til skade, så er det vel greit.. ?

Endret av Scorpina
Skrevet

Bruker bare jentetruser, Har gjort det siden jeg var 15.

Skrevet

Tråden ryddet for unødvendige kommentarer.

Scorpina

(mod)

Skrevet

Kjærsten min må gjerne bruke mine truser hvis han vil det, men kun rene truser - ikke brukte!

Skrevet (endret)
Kjærsten min må gjerne bruke mine truser hvis han vil det, men kun rene truser - ikke brukte!

Eksen min fikk noen ganger låne mine (jente)truser (hvis hun f.eks. gikk tom for egne rene truser). :ler:

(Vi snakker altså om rene truser her...)

Men hun foretrakk at byttingen gikk den veien og ikke omvendt, siden trusene som jeg bruker av naturlige årsaker lett får en liten utposning foran etter å ha blitt brukt et par ganger... ;)

:transe:

(hey hey - egen transe-smiley jo, kuuult :) )

Endret av Estragon
Skrevet

Det hadde jeg ikke satt pris på. Om han ville gå med dametruser, og syntes det var flaut å kjøpe selv, kunne jeg godt kjøpe til han. Men mine egne er uaktuelt.

Skrevet

jeg liker også å gå med jentetruser, de er jo mye mer behageligere å gå med, myere stoff osv.. men kjøper det selv.

Skrevet

Det trenger ikke være en fetisj i den forstand at du tenner på trusser generelt. (Det danske ordet er så mye finere enn det norske :)).

Det kan være at du bare vil utforske denne nye siden av den personen du liker aller mest. Det er både kjent og spennende på en gang. At det er skittent, betyr at det er enda "mer" av henne. Det er mer intimt, litt brutalt og ekstremt personlig.

Kanskje det bare er driftene dine som roper ut at du elsker henne.

Skrevet
Det kan være at du bare vil utforske denne nye siden av den personen du liker aller mest.  Det er både kjent og spennende på en gang.  At det er skittent, betyr at det er enda "mer" av henne.  Det er mer intimt, litt brutalt og ekstremt personlig.

Kanskje det bare er driftene dine som roper ut at du elsker henne.

:Nikke:

Sånn hadde jeg og tolket det.

Så lenge det var mine truser og min "essens" han var ute etter, hadde jeg bare syntes det var søtt, og latt han styre på. Jeg vet og at han ikke ville skjult det for meg, for jeg er åpen for litt av hvert. Hadde ikke klart å være i et forhold der man ikke kunne snakke om dèt engang..

Om han bare tente på å kle seg i dametruser generelt hadde han nok fått styre på da og, for hva skade gjør vel det? Men det hadde ikke tent meg. Menn i dameklær er det mest usexy jeg kan tenke meg.

Har sikkert fetisher som ikke hadde falt særlig i smak jeg og, men om jeg ikke fikk lov å leve de ut hadde det blitt månelyst..

• 1 år senere...
Gjest Dark Angel Pussy
Skrevet

Jeg er en vill , vakker og våt jente på 20 år fra Vestlandet, som sliter litt med økonomien for tiden og har derfor bestemt meg for å begynne å selge mine velduftende brukte truser;-)

Jeg er helt norsk, men er sexy og brun i huden og har langt mørkt hår. Jeg er en kåt og glad, og elsker å leke med meg selv, og tenner ekstremt på tanken om at noen skal onanere til lukten/synet av mitt skitne undertøy!!

Du kan komme med ønsker når det gjelder farge, materiale o.l. og eventuellt hvordan jeg skal bruke de. Jeg kan også sende med et sexy bilde av meg med trusen på som bevis på av de virkelig er brukt dersom ønskelig.(Dette sendes på mail.)

Jeg ønsker å være 100% anonym, og kommer av den grunn ikke til å sende bilder av ansiktet mitt, eller andre særegne kjennetegn ved meg selv.Jeg garanterer full diskresjon, og har stor respekt og forståelse for dine behov og lyster.Trusene blir sendt i en diskre innpakning og all informasjon vil behandles helt konfidensiellt. Dersom du har ønsker som ikke er oppgitt i prislisten er det bare å komme med forslag så kan pris diskuteres!;-) Her er det (nesten) bare fantasien som sitter grenser!;-)

Håper mine deilige, godluktende truser høres fristende ut!?!;-)

Min hjemmeside med bilder og informasjon vil være klar i løpet av noen få dager!;-)

Om litt vil jeg også tilby web- cam show hvor du kan se at jeg leker meg i trusene som du ønsker...;-)

Kun seriøse henvendelser!

mvh

Angeline

Gjest Dark Angel Pussy
Skrevet (endret)
Er det flippa helt for meg eller? Jeg har fått en trang til å kle på meg dama`s stringtruser i den senere tid. Hadde vel vært "greit" om jeg gikk i skapet hennes og lånte dem, men neida. Jeg tar dem fra skittentøyet! *Rødmer*

Er det noen andre som holder på med samme "skitten" ? Hva om hun oppdager dette? Det blir sikkert bråk.

Hva hadde dere Kvinner sagt om dere fant ut at mannen din brukte trusene dine ?

Jeg er en vill , vakker og våt jente på 20 år fra Vestlandet, som sliter litt med økonomien for tiden og har derfor bestemt meg for å begynne å selge mine velduftende brukte truser;-)

Jeg er helt norsk, men er sexy og brun i huden og har langt mørkt hår. Jeg er en kåt og glad, og elsker å leke med meg selv, og tenner ekstremt på tanken om at noen skal onanere til lukten/synet av mitt skitne undertøy!!

Du kan komme med ønsker når det gjelder farge, materiale o.l. og eventuellt hvordan jeg skal bruke de. Jeg kan også sende med et sexy bilde av meg med trusen på som bevis på av de virkelig er brukt dersom ønskelig.(Dette sendes på mail.)

Jeg ønsker å være 100% anonym, og kommer av den grunn ikke til å sende bilder av ansiktet mitt, eller andre særegne kjennetegn ved meg selv.Jeg garanterer full diskresjon, og har stor respekt og forståelse for dine behov og lyster.Trusene blir sendt i en diskre innpakning og all informasjon vil behandles helt konfidensiellt. Dersom du har ønsker som ikke er oppgitt i prislisten er det bare å komme med forslag så kan pris diskuteres!;-) Her er det (nesten) bare fantasien som sitter grenser!;-)

Min hjemmeside med bilder og informasjon vil være klar i løpet av noen få dager!;-)

Om litt vil jeg også tilby web- cam show hvor du kan se at jeg leker meg i trusene som du ønsker...;-)

mvh

Angeline

e-postadressen er fjernet iht KGs regler.

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond
Skrevet

Mannen min kan gjerne låne/ arve trusene mine:)

Bare han ikke bruker dark angel pussy sine.

• 1 år senere...
  • 1 år senere...
Skrevet

mvh

Angeline

e-postadressen er fjernet iht KGs regler.

mrs_bond, mod

Skrevet

tenk hadde det hver i dag du hadde hvert utsolkt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...