Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Hei! Jeg har vært i et samboerforhold lenge. dette tok slutt. For noen dager siden var jeg sammen med en ny mann for første gang på mange år. Greia var at penisen hans var enormt stor?!? tror jeg da.... har jo liksom vendt meg til eksen min sin, men kan da virkelig ikke huske at noen av de andre jeg har vært me tidligere har vært så store..... Den var vel normal på lengen, men herregud da... så tykk.... var så vidt jeg klarte å suge på den... fikk den nesten ikke inn i munnen??!!!! Følte meg nesten litt misslykket siden jeg ikke klarte å gjøre de tinga med han som jeg er vant me då gjøre.... er det jeg som har vært borti for få eller? sjønner ingenting!!!! når jeg tok rundt den var det så vidt jeg klarte å runke den...hmmmm.... var ikke snakk om å klare noen deep throat der i gården nei!? Noen som har noen tips, vil så gjerne gjøre det godt for han netse gang!
Morena Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Uff, been there myselfe... Første gangene føltes det så jeg skulle sprekke der nede, klarte nesten ikke ha sex med han, men eneste jeg kan si er at venner deg til det! Ikke mye til hjelp kanskje men... Lykke til
Gjest ung24 Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 alle er jo forskjellige-- eksen min var Enrom han og--- var vondt ganske lenge - for da var jeg og kroppen min vant til en med bitte, bitte liten... men uansett- kroppen din blir vant med det - Og! bruk lenger tid! bli våt nok, det er viktig! kos deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå