marsy Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 40 stykker, tre-retters middag, og ihvertfall 6 taler - takk for maten tale og en sang..... hvor lang tid tar det? Noen erfaringer?
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Jeg fikk beskjed fra de som driver lokalene om å regne ca. 4-5 timer. Bedre å regne litt for langt enn litt for kort hvertfall, ting tar gjerne lenger tid enn man tror Vi har regna oss fram til 55 forløpig da, men det burde vel ikke være så stor forskjell...
Mies Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Det er vanlig å regne fire timer. Er familien taletreng eller gjestene 100 stk går det mer, er det et mindre bryllup og få korte taler taler så tar det kortere tid. det vil også ha innvirkning om dere legger inn den etterhvert (heldigvis) vanlige tissepausen. Jeg har vært i bryllup hvor middagen varte fra i tre timer til i fem timer. Den på tre hadde vel åtte taler, den på fem hadde tissepause og en sang og åtte taler, men disse var laaaaaange. Jeg tenker du kan regne rundt fire jeg, neppe noe særlig mer i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå