Gå til innhold

Hvorfor sovner gutter etter orgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Om jeg har en mening om hvorfor menn sovner etter en eller flere orgasmer? Ja så klart jeg har...jeg vet faktisk hvorfor også.

Det er fordi de ubevisst tenker at de kan ha sådd et frø og bli pappa nå, og at det er et stort ansvar. Derfor sovner de, nesten automatisk for å unngå å tenke...

Og dette er nesten vitenskapelig dokumentert (nei, jeg har ikke noen linker nå) for det er bare min forklaring...

Jeg bruker å sovne selv men det er fordi jeg er trett og er sikker på at prevensjonen virker. Det kan jo ikke mannen være. Det kan hende han blir lurt og at jeg vil ha han som pappa (ikke jeg, men det kan han ikke vite)...

okei.. :roll: det hørtes jo veldig vitenskapelig ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex frigjør endrofiner og noe lignende som er beroligende på kropp og sjel. Vitenskapelig nok..?

;)

Jeg sovner også når jeg har hatt god sex. Men jeg har aldri vært sammen med noen som bare snur ryggen til og sovner etter et tominutters...

Skrevet
Ok, men dere får ikke samme tretthetsfølelsen etterpå, vel.. ?

Jeg får det. Typen min får det ikke. Folk er forskjellige.

Skrevet

samme grunn til at vi kvinner blir trøtte etter en orgasme...

Skrevet
Om jeg har en mening om hvorfor menn sovner etter en eller flere orgasmer? Ja så klart jeg har...jeg vet faktisk hvorfor også.

Det er fordi de ubevisst tenker at de kan ha sådd et frø og bli pappa nå, og at det er et stort ansvar. Derfor sovner de, nesten automatisk for å unngå å tenke...

Og dette er nesten vitenskapelig dokumentert (nei, jeg har ikke noen linker nå) for det er bare min forklaring...

Jeg bruker å sovne selv men det er fordi jeg er trett og er sikker på at prevensjonen virker. Det kan jo ikke mannen være. Det kan hende han blir lurt og at jeg vil ha han som pappa (ikke jeg, men det kan han ikke vite)...

:ler:

Den var god!

Skrevet

Jeg liker også å sove etter sex, blir jo litt sliten av fysisk aktivitet og orgasme gjør meg veldig avslappet i hele kroppen. Onani anbefales faktisk for folk som sliter med søvnproblemer.

Men jeg pleier ikke å snu ryggen til og snorke etter to minutter likevel, kommer litt an på situasjonen!

Skrevet

Jeg sover veldig mye bedre om nettene hvis jeg har onanert før jeg sovna. Og hvis jeg ikke får sove, hender det at jeg onanerer for å bli trøtt. Så tror den teorien funker på kvinner også, iallefall meg!! :sjenert:

Skrevet
Tøys og tull.

En mann har rett og slett ingen forsvarsmekanisme mot den trettheten som oppstår etter orgasme. Samme hvor mye han vil prøve å holde seg våken.

Sovner mannen din ofte etter sex? :troest:

Skrevet
Sovner mannen din ofte etter sex? :troest:

Jeg er gjesten som skrev det du svarte på, og kan opplyse at jeg er mann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...