Gjest ice Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Hvor mye bruker forlovere på gave til brudeparet??? Er det noen "tommelfingerregel" her?? Kjøper dere fra ønskelista, eller "forventes" det mer kreativitet??
Brudeberta70 Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Dette har ikke jeg tenkt på engang. Jeg skal straks være forlover, men regner med å velge en vanlig gave fra lista jeg også...
ally82 Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Da en venninne i vår krets giftet seg gav alle vi jenter kr 1000 hver og forloveren gav vel 1500 tror jeg. De ønsket seg bare penger da de bor utenlands. Men tviler på at bruden forventer mer av forlover enn andre, spesielt siden forlover er mer "aktiv" i bryllupet og bidrar så mye med andre ting. Jeg syns du godt kan plukke ut noe fra ønskelista, og hvis du vil gjøre det mer personlig hvorfor ikke lage en bok fra utdrikkningslaget med bilder og div. Det gjorde vi, kjempesuksess!!
Gjest ice Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Høres beroligende ut, regner med jeg plukker noe fra lista dems!! Såsant jeg ikke hoster opp noe annet fryktelig bra...tviler på det ja:ler: Og et lite scrappa album fra utdrikkinga har jeg planer om
Sunbird Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Kjøpte ikke noe ekstra da jeg var forlover, og forventer heller ikke noe ekstra fra min forlover. Men jeg laget et album til henne med bilder av oss to sammen fra barndomen og i fra utdrikkingslaget hennes selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå