Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt hår har dere? Jeg har spart i evigheter og nå er det 49 cm på det lengste. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Til midja, mer eller mindre. Noe oppklippet, men det lengste rekker dit.

Gjest koffeine
Skrevet

Jeg har hatt nesten skulderlangt en stund, har forresten aldri hatt lengre hår enn det for da blir det bare pistrete. Men nå har jeg nettopp klippet meg kort, og er veldig happy med det.:) Er nok en kort hår-person.

Skrevet
Jeg har hatt nesten skulderlangt en stund, har forresten aldri hatt lengre hår enn det for da blir det bare pistrete.

Samma her, men skulle ønske det kunne blitt lengre da..

Skrevet

Jeg har kort hår. Trives best med det, synes langt hår er så kjedelig.

Skrevet

Håret mitt er 72 cm på det lengste og er lett oppklipt. Jeg klippet av meg nesten ca 20 cm for noen måneder siden, jeg har hår som vokser veldig raskt.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har en gradert og asymmetrisk frisyre der det lengste (nakken) er litt mer enn skulderlangt.

Skrevet (endret)

13 cm, har lik lengde på alle hårstråene på hodet ca. Har latt det vokse fritt i et år etter håret ble klippet utrooolig kort. (som forresten var burk) Liker lengden jeg har nå, orker ikke langt hår, er så kjedelig.

Endret av Gulphild
Skrevet (endret)

Tja, noen centimeter nedenfor ørene? Kortere i nakken, tenker jeg, veldig oppklipt. Nå vokser dessverre håret mitt kjempefort da, så er nok ikke lenge før det rekker meg til skuldrene. :(

Endret av Mystisk
Skrevet

Har kort hår. Syns det er kledelig og praktisk.

Gjest Bodillen
Skrevet
55 cm

mye målinger på kg om dagen  :ler:

Så lenge det er lengre enn kjønnsleppene mine er jeg godt fornøyd! :ler:

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

De lengste hårene når ned til skulderen. Jeg savner egentlig det lange håret mitt i grunn, men jeg tror nok det vokser en del innen sommeren, så da blir det bra :) Er veldg glad i forandringer på hårfronten :smilejente:

Skrevet

Langt og lenger enn langt. Ned til midjen tror jeg. Men det synes ikke.

Skrevet

Det lengste rekker vel akkurat nedenfor skulderbladet tror jeg, og det e lett oppklipt.

Skrevet

det lengste når til bh'en, det korteste til haka, mao ganske gradert.

Skrevet

Jeg har ganske mange forskjellige lengder, men det lengste rekker nesten ned til korsryggen. Blir fort sånn når man ikke tar seg råd til frisør på en stund! Men skal klippes snart, jeg har ikke fint nok hår til å ha det så langt.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har ikke helt kort hår, og heller ikke langt. ;) Jeg har en asymmetrisk 60-talls bob-aktig frisyre med hele lengder og rett pannelugg til øyenbrynene. På sidene er det lengre på venstre enn høyre, og i nakken skrår det kraftig slik at det er lengre på høyre side. Vanskelig å forklare, men jeg er veldig fornøyd selv. Ikke minst passer det utmerket til det glatte håret mitt.

Jeg er typisk frisør-eksperiment-offer, dog frivillig. Jeg elsker nye frisyrer, og folk har sluttet å kommentere hver gang jeg forandrer frisyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...