Gipsi Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 ja det har jeg lurt på lenge! også lurer jeg på om svenskene kaller danskene noe og omvendt? har dere noen gode kallenavn på våre kjære scandinaver? Jeg kan danskepølse, svenskefaen og søta bror.
Gjest Silmarill Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 (endret) Norrbaggar = teite nordmenn - på lik linje med at vi sier svenskefaen! Sannheten er at vi norrbaggar elsker svenskefaen og omvendt - så det kan tas like lite seriøst at de sier "norrbagger" som at vi sier og alltid har sagt "svenskefaen" Det er tross alt svensker vi snakker om da!!!!! :(meningen at du skal flire av dem når de sier sånt) Endret 24. februar 2007 av Silmarill
Gipsi Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2007 AHA! Jeg spurte noen venner av meg, de trodde det betydde bare "nordmann" Nå vet jeg det! Takk for svar! Gøy å snakke litt tull om naboene våre.
Gjest mata Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Dansker er de "søde og heter gjerne Jacob og de kjøper seg damer, selv om de er gift, osv", svenske menn er jævla nazister som voldtar og slår og aldri har hørt ordet likestilling, norske menn er ok nok... Men de er ikke ensartet, slik våre menn i nabolandene er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå