Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Både seksuelt og andre gode ting. Med andre ord; mer enn vennskapelige tanker.
Gjest niomi Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 (endret) Hva skulle jeg gjort? Lobotomert han? Fryktelig mange sære problemstillinger her, da. Skal man liksom styre partners fantasier og drømmer, også, nå. Endret 23. februar 2007 av niomi
Gjest Deception Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Hjernevask. Renslig og effektivt. Omo Ultra og kokevask anbefales for best mulig resultat. Nei, dette blir for dumt. Tankekontroll hører hjemme i 1984.
Gjest |H| Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 så lenge d er bare med tanken er d ikke mye man kan gjøre!
Gjest Dallandra Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Da hadde jeg priset meg lykkelig over at han var fullstendig normal. Ser ingen grunn til å være bekymret før den dagen han SLUTTER å titte på damer.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Synes dere svarer denne personen dårlig. Om dette er et problem for henne er det det.... Det er normalt at både kvinner og menn tenker på hvordan det hadde vert med andre m.m. Det er for noen vanlig å snakke om det men ikke for alle. Selv om en har slike tanker er det ikke noe i veien med deg e.l. Det er bare en slags utvidelse av fantasien om en kan si det slik... til deg
Gjest Dallandra Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 OK. La oss tolke det dithen at trådstarter mener "hva ville du gjort hvis din bedre halvdel var tiltrukket av et spesielt eksemplar av det motsatte kjønn". Da ville jeg antakeligvis følt meg litt såret. Og jeg hadde nok sett på ham med litt mistenksomme øyne. MEN. Jeg og mannen min har valgt hverandre og jeg har valgt å stole på ham. Og da MÅ jeg bare gjøre det. Vi er åpne om at vi titter på det motsatte kjønn, og vi har snakket om at vi gjennom årene antakeligvis kommer til å forelske oss i noen andre. Men det er der kjærligheten og samholdet kommer inn. Vi vet hvor vi hører hjemme, og hvem vi har forpliktelser overfor. Og fortsatt: Den dagen mannen min slutter å se på andre damer, så BLIR jeg nok litt bekymret. Var dette et bedre og mer alvorlig svar?
Gjest niomi Skrevet 23. februar 2007 #9 Skrevet 23. februar 2007 Man må gjerne se på menyen ute, så lenge man spiser hjemme. Jeg har da hatt særs seksuelt ladede drømmer om andre enn min samboer. Både kjendiser og bekjente. Skal jeg ha dårlig samvittighet for dette? Gjør det meg til en dårlig kjæreste? Nei, sorry, klarer ikke å se problemstillingen. Man har problemer dersom man er sjalu på kjærestens drømmer...
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2007 #10 Skrevet 23. februar 2007 Jeg hadde blitt stein kåt bare av tanken, tenk og knulle hvem man ville.
Gjest Trådstarter. Skrevet 24. februar 2007 #11 Skrevet 24. februar 2007 Dette er faktisk ikke en gjeldende problemstilling for meg, jeg bare lurte generelt på hvordan det var rundt hos folk flest. Det var det hele. "Jeg" eller "kjæresten min" sto ikke nevnt Vi har et ok forhold til dette, men jeg har hørt om andre som har anstrengt forhold til det, men visste ikke hvor mange sett på generell basis.
Gjest ung24 Skrevet 24. februar 2007 #12 Skrevet 24. februar 2007 ....apropo... det er kanskje ikke nødvendig å nevne dette for kjærsten sin?!?
Ciara Skrevet 24. februar 2007 #13 Skrevet 24. februar 2007 Ingenting. Hva han tenker har jeg ingenting med. Og jeg gidder ikke å bli paranoid og forestille seg at han tenker mye på andre kvinner, heller.
Gjest TS Skrevet 25. februar 2007 #14 Skrevet 25. februar 2007 For å presisere innlegget noe mere: At mannen ser på andre damer og tenker at de er søte, pene, hyggelig, sexye etc, er jo helt greit. Det jeg mente var hvis mannen fikk "spesielle følelser" for noen spesielle. At personen tenkte ofte på den personen. At det ikke var en sånn "Hun er en snill, og sexy dame" men mere en langvarig god følelse for det motsatte kjønn. Er det også like akseptabelt og likegyldig for dere?
Glitnir Skrevet 26. februar 2007 #15 Skrevet 26. februar 2007 For å presisere innlegget noe mere: At mannen ser på andre damer og tenker at de er søte, pene, hyggelig, sexye etc, er jo helt greit. Det jeg mente var hvis mannen fikk "spesielle følelser" for noen spesielle. At personen tenkte ofte på den personen. At det ikke var en sånn "Hun er en snill, og sexy dame" men mere en langvarig god følelse for det motsatte kjønn. Er det også like akseptabelt og likegyldig for dere? ← Dette er jo noe helt annet enn det scenariet du presenterte i første innlegg da... Men i sistnevnte scenario vil jeg si at det må jo komme an på graden. Altså: Selvfølgelig er det greit å like noen bedre enn andre, også de du allerede synes er både søte og sexy. Men går dette over til noe som kan ligne forelskelse så kan det straks bli en helt annen utfordring for parforholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå