Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså. Jeg sitter i sofaen med min bærbare pc og aner fred og ingen fare. så plutselig funker ikke internett. Feilmeldinga som kommer opp er at det er noe galt med gatewayen. jeg prøvde å trykke på reparere, men til ingen nytte. Er det noe mer jeg kan gjøre for å få det til å funke, eller må jeg vente til i mårra og ringe nettverksansvarlig? hilsen utålmodig enois...

Videoannonse
Annonse
Gjest Maxagaze
Skrevet (endret)

Ta strømmen til ADSLmodemet f.eks.. ?

Kom noen ting til; kan det vere at du tar inn naboens nett.. ? Hvis du tar strømmen til modem/trådløs ruter, og du fremdeles har kontakt med ett trådløst nett, så hadde det vert dumt..

Siden du har trådløst nett, så har du muligens en trådløs ruter i tillegg til ADSLmodemet/ruteren.. ? Kan være lurt å sjeka litt over om utstyret er riktig satt opp i såfall, les her.

Endret av Maxagaze
Skrevet

Hmm.. nei? Jeg har et eget trådløst nett, og det har funket uten problemer i et halvt år snart.. det virka igjen når jeg tok av sikkerheten.. sikkert ikke så lurt, men jeg måtte gjøre noe.? Kjedelig å ha et usikret nett, men tvert jeg slår på sikkerhet igjen, så kommer det samme problemet. Kan ikke skjønne at det plutselig skulle bli sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...