Gjest enois Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 altså. Jeg sitter i sofaen med min bærbare pc og aner fred og ingen fare. så plutselig funker ikke internett. Feilmeldinga som kommer opp er at det er noe galt med gatewayen. jeg prøvde å trykke på reparere, men til ingen nytte. Er det noe mer jeg kan gjøre for å få det til å funke, eller må jeg vente til i mårra og ringe nettverksansvarlig? hilsen utålmodig enois...
Gjest Maxagaze Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 (endret) Ta strømmen til ADSLmodemet f.eks.. ? Kom noen ting til; kan det vere at du tar inn naboens nett.. ? Hvis du tar strømmen til modem/trådløs ruter, og du fremdeles har kontakt med ett trådløst nett, så hadde det vert dumt.. Siden du har trådløst nett, så har du muligens en trådløs ruter i tillegg til ADSLmodemet/ruteren.. ? Kan være lurt å sjeka litt over om utstyret er riktig satt opp i såfall, les her. Endret 23. februar 2007 av Maxagaze
Gjest enois Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Hmm.. nei? Jeg har et eget trådløst nett, og det har funket uten problemer i et halvt år snart.. det virka igjen når jeg tok av sikkerheten.. sikkert ikke så lurt, men jeg måtte gjøre noe.? Kjedelig å ha et usikret nett, men tvert jeg slår på sikkerhet igjen, så kommer det samme problemet. Kan ikke skjønne at det plutselig skulle bli sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå