Cuba Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Trenger litt hjelp her! Sitter å tenker på en slags serie vi så på i engelsk-timene på barneskolen, men husker nesten ingenting av det. Husker bare et par navn, tror ho ene het Sy(i)lvia og så var det noen som het "Corveks" og "Big Massy".. Husker ikke helt hvordan man uttaler det og er derfor også veldig usikker på skrivemåte, men det var noe sånt tror jeg. Det var en slags tegneserie, kanskje i noe Simpson-stil, men er ikke sikker på det.. Han ene minner kanskje litt om han "sjefen" i simpson, med lang nese og sånn. Hadde blitt kjempe glad om noen hadde hjulpet meg litt med dette, plager meg at jeg ikke finner ut av det
wondergirl Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Å, ja, vi så også på den! Med slemme Corvax og - kanskje det var Muzzy? Men hva heeet den, da, mon tro?
Cuba Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2007 Å, ja, vi så også på den! Med slemme Corvax og - kanskje det var Muzzy? Men hva heeet den, da, mon tro? ← Ja!! Håper noen andre vet
Cuba Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2007 Se!!! http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Muzzy_characters Takk, hadde ikke klart det uten din hjelp :D
Cuba Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=owbL0EiR2Jk...related&search=
Vela Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 ÅÅÅ, dette så vi på i engelsktimene husker jeg.. MORO
Amalie_85 Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 ååå det husker jeg og! Den grønne figuren spiste klokker??? visst jeg ikke husker helt feil.
Cuba Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. februar 2007 ååå det husker jeg og! Den grønne figuren spiste klokker??? visst jeg ikke husker helt feil. ← Ja, stemmer det! Husket ikke det før du sa det
Amalie_85 Skrevet 23. februar 2007 #9 Skrevet 23. februar 2007 Ja, stemmer det! Husket ikke det før du sa det ← var nesten det eneste jeg huska. jeg forsto det aldri når vi så på det. så husker jeg at droninga sa "oh dear!"
Gjest *Magica* Skrevet 23. februar 2007 #10 Skrevet 23. februar 2007 "I like clocks!" Ikke lenge siden jeg brukte disse i engelskundervisningen. Morsomt for meg i alle fall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå