Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart ferdig, trenger bare litt mer hjelp. :)

Street = Gatenavn og husnummer?

Town/City = By

Post/Zip Code = Postnummer, right? (Men dette stemmer ikke overens med byen min da, for mitt postnummer er til min region innenfor byen.. :klø: Men det finner de vel ut?)

County: Fylke?

Takker. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Borghild
Skrevet
Snart ferdig, trenger bare litt mer hjelp. :)

Street = Gatenavn og husnummer?

Town/City = By

Post/Zip Code = Postnummer, right? (Men dette stemmer ikke overens med byen min da, for mitt postnummer er til min region innenfor byen.. :klø: Men det finner de vel ut?)

County: Fylke?

Takker. :)

Hei! Tror ikke de finner ut at postnr ikke stemmer overens med byen din. Ellers stemmer alt utenom country som er land.

Skrevet (endret)
Hei! Tror ikke de finner ut at postnr ikke stemmer overens med byen din. Ellers stemmer alt utenom country som er land.

Country er land, ja, men ikke county. ;)

Men postnr. stemmer innenfor byen min. Jeg bor i en storby, men siden jeg bor innefor denne i et "tettbygd strøk" ( :ler: ), så har jeg et annen postnr. enn byen min bruker. Men skriver jeg poststedet som jeg bruker, stemmer jo ikke det med town/city, for det er jo ikke en by.. :klø:

Endret av Mystisk
Skrevet

Men ingen som vet ang. postnummer og poststed? :(

Skrevet

På town/city skriver du poststed. Jeg bruker gjerne å skrive det samme på county og. Fylke har liksom lite å si hvis poststed og postnummer er riktig.

Skrevet

Det er egentlig ikke mer komplisert enn at du skriver din postadresse med postnummer (region innad i en by f.eks) og poststed, på samme måte som du ville skrevet adressen din en hvilken som helst plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...