Gjest Deception Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Jeg bruker normalt sett ikke neglelakk på fingrene, og hvis jeg gjør det, er det en helt lys rosatone, som i fransk manikyr, men uten hvit tupp. Men den lakken jeg har, er blitt for tykk, så jeg trenger en ny. Hvilke kan anbefales? Den bør helst være litt tyntflytende og lett å legge uten å stripe.
Gjest gjesta Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Jeg kjøpte en fra Nivea, i colour mini-serien. Fargen er 03 (French Rose, så mulig den er manikyr-ment..), og er egentlig godt fornøyd. Den er kanskje ikke ekstremt holdbar, men jeg tror grunnen til at den skallet av sist var overdreven håndvask etter gjentatt blekksøl... Liker i hvert fall fargen godt. Har også hatt en fra Lancôme som jeg likte, men husker dessverre ikke fargen. Den ble riktignok tørr etter et par år, men det er kanskje vanlig :klø:
Gjest glamourgirl Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Jeg er veldig fornøyd med Dior og YSL sine.
Nelle Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Jeg er negldame av dimensjoner, og har prøvd de fleste merker. Den beste neglelakken jeg noensinne har vært borti er den nyeste lille kolleksjonen fra Art Deco. De har kommet med en helt ny type neglelakk som har en helt spesiell pensel for lettere påføring, i tillegg er neglelakken ekstremt holdbar. Den ser faktisk like perfekt fin ut etter en uke! Desverre har de ikke så mange farger enda, men jeg minnes å huske de har lys rosa. Ikke er den så dyr heller. Billigere enn de dyre merkene, og 10 ganger bedre! Fåes kjøpt på Life (eller Vita, blander de to kjedene).
kitekatt Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Jeg synes faktisk at de aller mest holdbare og beste neglelakkene, er de bittesmå de har på Vita butikkene. Husker ikke merket, men du ser de hvis du går dit. sitter kjempegodt og er gode å legge synes jeg. Når jeg har de på tærne, trenger jeg ikke bytte neglelakk på 3-4 uker. den holder seg like fin!
Gjest Deception Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Jeg endte opp med en lakk fra Depend. Ikke de små, men den lysrosa baselakken i fransk manikyr-serien. Siden jeg uansett ikke bruker neglelakk så ofte, orket jeg ikke betale mer enn nødvendig. Nå har jeg lakkert neglene med den, og det ser riktig så fint ut. De små Depend-lakkene bruker jeg ofte på tærne. De finnes i så mange tøffe farger.
kitekatt Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 Jeg endte opp med en lakk fra Depend. Ikke de små, men den lysrosa baselakken i fransk manikyr-serien. Siden jeg uansett ikke bruker neglelakk så ofte, orket jeg ikke betale mer enn nødvendig. Nå har jeg lakkert neglene med den, og det ser riktig så fint ut. De små Depend-lakkene bruker jeg ofte på tærne. De finnes i så mange tøffe farger. ← Depend var det, ja Trodde de bare fantes i små, jeg Ja de er flotte til tærne, er spesielt glad i en lilla en. Før brukte jeg også grønn og blå.
Philippa Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Jeg er veldig fornøyd med Chanel. Ballerina er en fin, lyserosa farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå