Kvist Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Trenger nye vintersko, hadde håpet at de jeg har skulle vare ut sesongen, men neida. Og jeg som hater å kjøpe varme sko... Ønsker meg noe som har: - myk såle, så det er mulig å gå med i is og snø. - varmt for. - ikke for høyt skaft, sånn til over ankelen/nederst på leggen er passe - ikke for høy hæl - ikke er stygge og klumpete - tåler å brukes selv om det er saltet og sørpete - går ann å bruke sånn at noen ser meg, altså småpene. Har digre varme støvler til å ha ute på jobben. Haha. Det var den ønskelista Noen som kan hjelpe meg?
kitekatt Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Jeg vet ikke, men skulle tro endel vintervarer vil være på salg de fleste butikker Ta en runde og titt litt
skanky Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har blitt forelsket i noen ankelstøvletter fra Din Sko, har faktisk et par i rødt og et i sort! De er relativt varme og har lav hæl, men ser fremdeles passe stilige, trendy og feminine ut. Eneste minuset er at hælen slites ned kjapt etter all brostein-traskingen min, men den er utskiftbar og det følger med to ekstra. Salt og sørpe kan nok dessverre også slite litt på skotuppen i lengden. Men de koster jo ingenting Din Sko har faktisk ganske en del kule ankelstøvletter nå, men man får jo ikke den beste kvaliteten når man kun betaler et par hundrelapper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå