Gjest Katerina Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Hei, Sliter med å finne store nok bh'er i vanlige butikker (er vel en F). Er det noen som vet om noen bh-butikker i Oslo som har store størrelser?
Devana Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Lalina er en kjempefin butikk. (lalina.no står adressen osv..)
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Lalina er en kjempefin butikk. (lalina.no står adressen osv..) ← bekrefter!
Catzy Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 LaLina er fin. Ta buss 37 fra sentrum opp til Stensberggaten. Ellers kan jeg også anbefale Norsk undertøimagasin, like ved Steen og Strøm. Hyggelige damer, stort utvalg, litt enklere å komme seg til enn LaLina. http://www.numas-as.com/
*Emma* Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Jeg fant ihvertfall E (så ikke etter større) på LaSenza i Hegdehaugsveien. Har og kjøpt F påKappAhl. (De har til og med liten omkrets og stor cup...ikke alle steder som har 70E/F...)
Gjest Bodillen Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Jeg fant ihvertfall E (så ikke etter større) på LaSenza i Hegdehaugsveien. Har og kjøpt F påKappAhl. (De har til og med liten omkrets og stor cup...ikke alle steder som har 70E/F...) ← Har du fått tak i 70 E/F på KappAhl??? Er det noe de har begynt med nå, eller? For det har aldri jeg funnet her vi bor (ikke Oslo). Jeg sliter med å finne 70 D/DD - har flaks hvis jeg finner det på Lindex, og da er det bare kjedelige svarte eller hvite...
*Emma* Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har en som er 70DD og en 70F (fant ikke E som egentlig er riktig) fra Kappahl...(mener ihvrtrfall at det var KappAhl jeg kjøpte dem, men nå ble jeg litt usikker...) Også har jeg er 75D fra KappAhl som ergod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå