Gjest mata Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Er det andre her som har begynt å få pm fra en som er ganske nyregistrert? Det er kanskje flere som blir bombet med pm fra samme person her inne? Siden det ikke er lov å diskutere brukere, kan jeg ikke nevne nicket. Han utgir seg for å være mann men her inne kan man jo utgi seg for å være hvem som helst... Er jeg den eneste som ikke blir skremt eller sjarmert når jeg får teite pm fra en jeg ikke vet hvem er? Det eneste jeg har inntrykk av, er at denne personen ikke liker meg (som om jeg bryr meg om det). Siste pm fra denne personen var at han elsker meg etterfulgt av en knullesmileys... Hvis h*n tror at jeg lar meg sjokkere, er det ikke mitt problem. Spørsmålet er om det er andre damer her inne som får pm fra en som ikke har vært her så lenge og som utgir seg for å være en mann? Blir dere skremt og i så fall hvorfor? (jeg blir ikke skremt. En venninne mener jeg bør bli det, men hvorfor skal jeg la meg irritere eller la meg skremme eller slette mitt brukernavn pga. denne situasjonen og denne personen...) ?
Gjest niomi Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Dersom det er plagsomt/irriterende/skremmende/(sett inn selv), så ta kontakt med mod og få mod til å se på det.
Gipsi Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 jeg ville ignorert det. blir det for ille, hadde jeg sagt fra til mod.
LilleBille Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 (endret) - her gikk det tregt - så trippelposting Endret 23. februar 2007 av LilleBille
Leo Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Jeg har vært på KG i mange år og har ennå til gode å motta en ubehagelig PM fra noen, men hadde jeg mottatt slike, ville jeg øyeblikkelig ha blokkert personens mulighet for å sende meg PM (Det gjør du i kontrollpanelet) og evt. sendt en kopi av PM'en(e) til admin./forumansvarlig.
Gjest rabrabara Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Stakkars fyr! Jeg ville og blokkert, det er kanskje ikke skremmende, men det må jo være irriterende.
Gjest mata Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Takk , men jeg vet jeg kan blokkere han fra min pm-boks, men han kan jo bare dukke opp under et annet brukernavn da hvis han vil... Jeg har ikke lagt ut mailadressen her, og det skal vel være umulig å kjenne min ip-adresse når jeg er på kg under et nick? Jeg vet at ikke alle liker meg her inne, men det forventer jeg ikke. H*n klarer ikke å irritere meg, men jeg lurte bare på om andre har opplevd det samme?
Gjest Gjest 1 Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 Det er vel bare å blokkere PM-funksjonen? Hvis noen har noe å si finnes det faktisk forumkategorien Personlige meldinger der alle kan lese. Eller de kan si det de mener ved å svare deg direkte på et innlegg i en tråd. Tør de ikke å si det de mener offentlig når de uansett er anonyme er ikke meldingene deres mye verdt, synes jeg.
Gjest Maxagaze Skrevet 23. februar 2007 #9 Skrevet 23. februar 2007 Takk , men jeg vet jeg kan blokkere han fra min pm-boks, men han kan jo bare dukke opp under et annet brukernavn da hvis han vil... Jeg har ikke lagt ut mailadressen her, og det skal vel være umulig å kjenne min ip-adresse når jeg er på kg under et nick? Jeg vet at ikke alle liker meg her inne, men det forventer jeg ikke. H*n klarer ikke å irritere meg, men jeg lurte bare på om andre har opplevd det samme? ← Det er ikke mulig, såvidt meg bekjent, å få tak i IPadressen til noen andre brukere her inne, sålenge man bare er bruker selv. Moddene får vel tilgang til den informasjonen (kansje bare en av dem.. ?), fordi de vel skal ha mulighet til loggføring mm mot alle IPadresser. Og muligheten for å stenge ute brukere også..
Gjest mata Skrevet 23. februar 2007 #10 Skrevet 23. februar 2007 Jo, helt sikkert en av moderatorene her... "synske meg" Jeg har vært inne på tanken, men bare i tre sekunder.... det er mye mer sannsynlig at det er en mann her inne som er forelsket i meg og at jeg blir sjarmert fordi han er så hemmelighetsfylt osv... Ikke sant? Men at det viser seg at han er en som ikke er helt min type... Nå vet jeg at flere er blitt plaget de siste dagene, men ikke under samme nick, på pm...men ikke alle skriver her på denne tråden, jeg får pm... (ok nok, men jeg spør enda om det er flere som har fått litt rare pm i det siste?)
Gjest Silmarill Skrevet 23. februar 2007 #11 Skrevet 23. februar 2007 (endret) Nei! Jeg har fått mange PM er men bare vennlige både fra kvinner og menn! I ditt sted ville jeg ha bedt modderator om å se på meldingene og evt. fått dem til å skrive til vedkommende! Dersom han ikke slutter så skriv til han på personlige meldinger og spør han ved navn (nick) hvorfor han skriver som han gjør (ikke nevn innholdet fra han) Du kan jo advare han først med en pm om at du kommer til å gjøre det, dersom det ikke hjelper så ville jeg ha lagt det ut på personlige meldinger på en hyggelig men bestemt måte sånn at det får stå uten å bli slettet pga. personangrep. Viktig å "skjule ræva si" så man ikke får innlegget slettet eller moderert Endret 23. februar 2007 av Silmarill
Gjest mata Skrevet 23. februar 2007 #12 Skrevet 23. februar 2007 Jeg har faktisk svart han, og spurt. Men får jeg noen fornuftige svar? Nei. Men nå håper han har gitt opp. (Det er jo selvsagt romantisk å få pm som er hemmelighetsfulle, men det får være grenser) Vedkommede har gitt seg nå, om det var en kvinne eller mann, er ikke mitt problem... Det jeg spurte om, var om det var flere som har vært plaget av dette, ikke om hva jeg skal gjøre med det?
Gjest Silmarill Skrevet 24. februar 2007 #13 Skrevet 24. februar 2007 Det jeg spurte om, var om det var flere som har vært plaget av dette, ikke om hva jeg skal gjøre med det? ← Utfra svarene så ser det ikke ut som det er noen andre som er plaget av det!
Gjest Chrizzy Skrevet 24. februar 2007 #14 Skrevet 24. februar 2007 Nei, jeg har ikke fått noen pm... Ignorer han, og ikke svar han, om han oppretter seg en ny profil, ignorer den også. Til slutt gir han helt sikkert opp. Han kan ikke finne ut hvem du er.
Yme Skrevet 25. februar 2007 #15 Skrevet 25. februar 2007 Jeg syns sånt er bare kult! Har en sån stalker sjæl, faktisk... har ikke hørt mo fra h*n på en stund. Nå har man ikke lov å nevne brukernavn, men det rimer på Silmarill... Nei, eeeh... Det rimer på Klilmarill... ellerno...
Yme Skrevet 25. februar 2007 #16 Skrevet 25. februar 2007 Majkån Djæksn driver, forresten, også å stalker meg her inne... Han utgir seg for å være en kvinnelig bruker, men jeg veit at det er han!
Bønna Skrevet 25. februar 2007 #17 Skrevet 25. februar 2007 Spørsmålet er om det er andre damer her inne som får pm fra en som ikke har vært her så lenge og som utgir seg for å være en mann? ← Jeg trodde du var SØNNEN til Mysan, jeg.
Yme Skrevet 26. februar 2007 #18 Skrevet 26. februar 2007 Tull og tøys! Jeg er dattærn hennes. Ikke min skyld at det gror skjegg i trynet mitt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå