Iset Skrevet 23. februar 2003 #1 Del Skrevet 23. februar 2003 dette er en tråd om sjokolade-melankoli! noen som husker disse?: -blå og brun Cuba -Relax-sjokoladene (naaaaaam *savne*) -Blått gullbrød -Rød Bounty -Dove sjokoladen (naam) -blåbær kvikklunsj -Soho (*savne*) Må bare slenge på gulliver-isen, selv om det ikke er en sjokolade :blunke: noen som husker flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anine Skrevet 23. februar 2003 #2 Del Skrevet 23. februar 2003 Freias gammeldagse marsipanbrød. Stooort savn i mitt liv! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Efelia Skrevet 23. februar 2003 #3 Del Skrevet 23. februar 2003 Banansjokoladen i Twistposene savnes sterkt! Få den tilbake, øyeblikkelig, det er ett folkekrav!Naaaaaaammmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. februar 2003 #4 Del Skrevet 23. februar 2003 Savner Dove, Relax (særlig den med crisp) og banansjokoladen til Twist jeg også. Plutselig var de borte! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 23. februar 2003 #5 Del Skrevet 23. februar 2003 Ja, det er faktisk sårende når de slutter produksjonen av en sjokolade man liker De gangene det kommer en ny sjokolade som jeg liker over alt på jord, har de den i butikkene ca et halvt år, før de fjerner den pga labert salg. DET er kjipt....så hver gang det kommer en ny sjokolade, får jeg lyst til å kjøpe alle sjokoladene jeg finner rundtom!! GRRR!! Loooo-liiiight....*savne* + en hel del sjokolader jeg har fortrengt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. februar 2003 #6 Del Skrevet 23. februar 2003 Åhja...savner Soho masse!!! Tror forresten det var ganske bra salg av den, men det viste seg at den måtte oppbevares som kjølevare for at yoghurten ikke skulle bli sur, så da var det ut med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. februar 2003 #7 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg savner Soho... Ritter Sport har et godt alternativ med youghurt, men den er ikke å få mer enn noen få steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 23. februar 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 23. februar 2003 jeg er så glad jeg har dropsen i nærheten. der selges alle sjokoladene som produseres omtrent. mange av de jeg listet opp øverst er der, med unntak av de som er gått ut av produksjon. de har ALLE ritter sport,i tillegg til alle variantene uten sukker:)naaam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. februar 2003 #9 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg savner Kvikk-lunsj med blåbær. Tror jeg var den eneste i verden som likte den, alle jeg kjenner sa bare "blæh" - og selv ikke jeg klarer å holde en produksjon i gang alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 23. februar 2003 #10 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg savner den røde bountyen, men det hender at jeg dumper oppi ett og annet eksemplar, og da er det rene julaften i Liten-stua!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 23. februar 2003 #11 Del Skrevet 23. februar 2003 Stratos med nøtter, blå cuba og banansjokoladen fra Twist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 23. februar 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 23. februar 2003 tusenfryd: jeg og! blåbær kvikklunsjen var rene nytelsen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 24. februar 2003 #13 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg savner Soho... Ritter Sport har et godt alternativ med youghurt, men den er ikke å få mer enn noen få steder. Jaaa! Jeg savner sohoooo.. :cry: Beste sjokoladen jeg har smakt jo! Anyway.. Rittler Sport kan du kjøpe i Svinesund! 5 til 40kr elns. Jeg savner også blå cuba. Den var namnam!! I Twistposen savner jeg mest den som var sånn sjokolade med kjeks. Den var i blå innpakning med en sånn vri på papiret i stedet for to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bohemia Skrevet 24. februar 2003 #14 Del Skrevet 24. februar 2003 Husker Toffin jeg, de små skjokoladekulene, med karamell. I rød eske. Vet ikke om de har gått ut av produksjon, men har ikke sett de rundt på evigheter. Jeg likte de sånn passe, husker at mamma pleide å stikke til meg en sånn eske hvis jeg skulle på kino eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 24. februar 2003 #15 Del Skrevet 24. februar 2003 Trur de selger toffin i røde POSER nå, gjør de ikke det da? Noe son ligner i nanvet i alle fall, om jeg ikke husker feil.(men var det ikke noe som het TaTo? (altså en unnskyldning for å spise to?) Hva var nå det igjen? Det likte jeg! Og ja, banansjokoladen i twist, uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2003 #16 Del Skrevet 24. februar 2003 Toffin er som før, bare at de er i poser. Kjempegode. Jeg savner de aprikosene som var i Twist posene før. (for mange år siden, det kom en ny aprikos for ikke så lenge siden, men det er ikke den samme) Banansjokoladene savnes også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mums Skrevet 24. februar 2003 #17 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg slår et slag for Nidars "Fem minutt".. *det* var sjokolade, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2003 #18 Del Skrevet 24. februar 2003 Soho var en av de bedre sjokoladene jeg har smakt. Men blå Cuba kan jeg ikke si at jeg husker. Også jeg som er en sjokoman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 24. februar 2003 #19 Del Skrevet 24. februar 2003 En sjokolade jeg savner er den, som het "blues" den var kjempego!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nefertiti Skrevet 24. februar 2003 #20 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg savner Tiger sjokolade (tror det var en jubileums sjokolade fra Freia eller noe) VELDIG god! Og Soho....mmmm Ellers så blir jeg skikkelig irritert over at de hver gang jeg spiser twist (det er jo ikke så ofte) så har de forandret både papiret og innholdet i mange favoritter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå