gee Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Hei:) Mitt typisk nordiske hår pleier jeg å style ved hjelp av rettetang. Føler imidlertid for en liten forandring, og kunne da tenkt meg mer volum, eller noe ala den gamle rachel-frisyren. Noen med tips til hvordan jeg gjør dette? Er varmeruller det beste? Krølltang er utelukket, da det glir ut med en gang, dessuten greier jeg ikke å ordne det noe fint... Supergla for ev. tips!!
Bex Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Jeg har nok en sånn type sveis du ønsker deg og jeg gjør følgende: 1) Ta i et godt volumprodukt inne ved hårrøttene. Jeg bruker Big Sexy Hair Root Pump. Føn håret med hodet opp ned. 2) Glatt håret med glattetang. 3) Føn håret litt til mens du kniper det opp. Avslutt med en skikkelig god hårspray som du sprayer inne i håret. Jeg elsker Tigi Bedhead Masterpiece. Huff, ble en dårlig forklaring, dette, men håper du skjønte det. Jeg får hvertfall en frisyre som holder hele dagen, og jeg har tungt, glatt hår.
Gjest Miss_alexandria Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Jeg synes jeg får rachel frisyre bare ved å bruke glattetangen. Det kommer kanskje an på klippen din? Håret mitt er oppklippet, hvis ikke ditt er oppklippet foran, så blir det kanskje litt vanskelig å få den looken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå