Usikker Skrevet 23. februar 2003 #1 Skrevet 23. februar 2003 Første vil jeg si at jeg liker meg på dette forumet. Mange fine mennesker her inne - man får råd og tips, man kan gi råd og tips, vi kan få trøst og hjelp når vi trenger det. Og vi kan også "showe" litt - åsså kjefter vi litt å sånn....... Da jeg først "oppdaget" KG så tenkte jeg....... "æsj - et kvinneforum, noe så dumt" :oops: men - der tok jeg jammen feil! Heldigvis Her er det jo så mange flotte, fine mennesker samlet, både kvinner og menn. Noen dumme - noen kloke. Noen slemme - noen snille. Vi har såkalte "A4-mennsker" her, også noen som er "ikke-A4" (og ikke noe negativt i det altså). Noen som gjerne vil at KG skal bestå - andre er kun ute etter å sabotere og å ødelegge. Akkurat som ellers i samfunnet.......... Jeg har også merket meg at noen dominerer mer enn andre - det er også normalt. Vi har alle et ansvar for at forumet skal være slik vi vil. Vi får det forumet vi vil ha............. Jeg vet ikke hva Gry (som startet dette forumet) tenkte da hun fant på navnet KVINNEguiden......... det vet jeg ikke. Hva er definisjonen på kvinne da? Må hun være fylt 30? Er man kvinne når man er 18? Jeg tror ikke at antall år er svaret - men hvordan du er. Vi har så mye å lære av hverandre - enten du er 18 eller 30, mann eller kvinne, mor eller ikke-mor, gift eller ugift. I full jobb eller arbeidsløs...... Jeg synes det er noen som er veldig bastante her inne. For meg finnes det veldig få fasit-svar på livets mange spørsmål. Vi har alle våre måter å løse problemer på - våre egne veier for å nå et mål. Tenk om vi kunne være litt mer åpne og "rause" i forhold til andres meninger og forslag?? Når jeg ber om et råd eller et synspunkt for ett eller annet (enten jeg er gjest eller registrert bruker) og får et svar som "slår meg i bakken" - et svar som slår "under beltestedet" - da blir jeg både såret og sint. Jeg må si jeg blir litt lei meg noen ganger når jeg leser de "krangle-trådene" her inne - jeg blir det. Ja - jeg blir lei meg. For da blir jeg Usikker (!) på hvor dette forumet ender....... jeg (og jeg TROR jeg har mange med meg) frykter at seriøsiteten på forumet ødelegges. Diskusjoner er viktig. Forskjellige meninger er viktig. Men vi bør da være såpass voksne at vi klarer å diskutere uten å bli usaklige og ufine. Det er lov å bli sint - det er lov å bli redd - det er lov å bli glad. Dette var bare noen tanker jeg har gjort meg. Jeg VIL at forumet skal beholdes - og jeg mener vi har alle et ansvar for at forumet består som et seriøst og nyttig forum - med rom for morsomme innslag, triste innslag - "hele pakka". Vil avslutte med følgende : "Tenk positive tanker, Bruk positive ord, Gjør positive handlinger - og det positive gror" Også vil jeg minne om at så lenge vi beveger oss her inne - så har vi godtatt de kjørereglene som Gry har bestemt. Jeg er heller ikke enig i alle reglene - men det har ingen ting å si - er jeg her inne, så har jeg ansvar for å følge reglementet" En stor søndags-klem til alle! :kysse:
Væren Skrevet 23. februar 2003 #3 Skrevet 23. februar 2003 Det var fine tanker, Usikker! Takk for at du delte dem med oss, og for at du bidrar til å skape trivsel her på KG! :D God søndagsklem til deg fra
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2003 #4 Skrevet 23. februar 2003 Det var fin lesning på en søndags formiddag. Lykke til videre usikker!! Søndagsklemmer fra
Gjest indiangranny Skrevet 23. februar 2003 #5 Skrevet 23. februar 2003 Dette var kjempe oppmuntrende lesning for meg her jeg sitter. :D klem fra
Tusenfryd Skrevet 23. februar 2003 #6 Skrevet 23. februar 2003 Kan bare ta av meg hatten for et strålende innlegg på en søndags formiddag.
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2003 #7 Skrevet 23. februar 2003 APPLAUS!! Dette trenger vi mer av!! :D
Gjest Cruella Skrevet 23. februar 2003 #8 Skrevet 23. februar 2003 Noe av det mest oppbyggende jeg har lest her på KG på lenge, Usikker... Forøvrig synes jeg du kler et annet navn enn "Usikker"... for du har en dybde eller konstant som ikke er usikker. Klem, Lisa-Beth
Gjest Hilde K S Skrevet 23. februar 2003 #10 Skrevet 23. februar 2003 Kjære usikker Dette var en fin start på søndagen !
Gjest Mayamor Skrevet 23. februar 2003 #12 Skrevet 23. februar 2003 Flott Usikker. Synes stemningen her er blitt litt bedre allerede jeg... Først dagens rose - nå dette... Flott med noen positive mennesker... Klem fra Maya30
Pip Skrevet 23. februar 2003 #13 Skrevet 23. februar 2003 Flott innlegg, Usikker! Veldig enig med deg! :D Klem, Pip
Anie Skrevet 23. februar 2003 #14 Skrevet 23. februar 2003 Det var et kjempeflott innlegg Usikker En stoooor klem til deg på denne formiddagen - du virker som en herlig og reflektert jente - dame - kvinne
Gjest *Perser* Skrevet 23. februar 2003 #15 Skrevet 23. februar 2003 Kjempe flott skrevet Usikker En god søndag klem til deg også
Gjest Zalomine Skrevet 23. februar 2003 #16 Skrevet 23. februar 2003 Ja, om alle tenker slik, da blir dette helt flott. (ikke for å være negativ, men om alle tenkte slik, så hadde det vært fred på jord, og alle mennesker var glade... ) Ja, jeg er svært enig med deg, og dette var en fin tråd. Det er nok her som i resten av verden, som du skriver. Og derfor er det noen som ikke vil tenke slik, og noen som ikke aksepterer "kjørereglene", men det er nå engang slik verden er. Hver og en av oss kan ikke endre verden, men vi kan endre vår lille del av den. Ja, slike tråder er en flott ting, og det bedrer litt av stemningen på Kg. Mye, mye bedre de siste dagene, helt flott. Stå på, sammen kan vi gjøre verden til en LITT bedre plass
Litago Skrevet 24. februar 2003 #18 Skrevet 24. februar 2003 Godt sagt Usikker. Det skulle vært flere "usikre" her! :D (håper dere "tok" den)
Tusenfryd Skrevet 24. februar 2003 #19 Skrevet 24. februar 2003 Det skulle vært flere "usikre" her! :D (håper dere "tok" den) jepp, den tok jeg og det var veldig godt sagt og jeg er helt enig med deg Kua mi. Jeg takker deg. masse lurt du si'r til meg. Hver en dag jeg til min mrgnkaffe, leser ordene dine som ikke er slaffe... eeehhh....
Gjest sexysadie Skrevet 24. februar 2003 #20 Skrevet 24. februar 2003 Enig med alle de som skrev fint innlegg; men kvinneguiden er litt for mye koseguiden.D må være rom for raseri og andre negative følelser også. Uten å bli moderert :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå