Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som følger med på "Størst av alt" på NRK torsdagskveld?

Hva synes dere?

Jeg synes forsåvidt handlingen/plottet er greit nok, men maken til en del dårlige skuespillere skal man vel lete lenge etter? Spesielt hun som spiller datteren i huset. Jeg tror aldri jeg har sett noe så dårlig.

Og Lise Fjeldstad..... Hun er en meget dyktig teaterskuespiller. Men det er forskjell på å spille Ibsen på Nathionalteateret og morder på NRK.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt litt sånn som deg. Jeg liker egentlig serien og synes for så vidt historien er spennende, den. Men fri og bevare meg for noen lamme skuespillerprestasjoner innimellom! Datteren selvfølgelig. Er så typisk norsk å måtte ha en identitetsforvirret tenåring som med dramatisk stemme sier "Tenk så lett det er å bare forsvinne." Og sønnen i huset... Han overbeviser ikke meg helt, han heller. "Jeg kom bare for å si at jeg liker deg. Veldig. Kanskje litt for godt." Takk og pris for at de IKKE filmet sex-scenen mellom han og advokatsekretæren, da hadde jeg tatt en pute foran ansiktet.

Så for å konkludere: castingen er litt rar, men serien bra.

Skrevet

Haha, den sex-scenen hadde nok ikke jeg tålt heller nei.

Skrevet

Men må jo se de neste episodene. Kanskje "Frida" blir bedre etterhvert. Hun er vel forresten sikkert søsteren til Anna Bache-Wiig, synes egentlig ikke hun er super skuespiller, heller.

Gjest *Magica*
Skrevet

Jeg liker den. Synes datteren var troverdig i den første epiosden, men i går ble det litt vel monotont, synes jeg. Men hun har jo manus og instruksjon å forholde seg til. Det gjelder egentlig moren også - litt kjedelig skuespill med bare rasjonelt-psykolog-ansikt-som-stenger-sorgen-inne. Sønnen kan man jo bare ha vondt av, og det er vel også meningen. Et eller annet ved han som får meg til å vri meg. Må se mer for å avgjøre om det er meningen eller utilsiktet.

Er egentlig litt lei perfekte Kåre, men han overbeviser meg som sleip forsvarsadvokat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...