Gå til innhold

Gjengse oppfatning blant jenter

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nedentil vel og merke :)

Men, hva med under armene? Noen preferanser der?

Hehe i spørrehumøret, i dag.

Skrevet

spørs hvilket hår... :sjarmor:

kjønnshår: blir litt ekstra glad for: shavet eller stusset, helst ikke skog.

annet kroppshår: naturlig, ikke fjerne hår på bryst eller slikt.

hodehår: alt kler den smukke. :ler:

Gjest Blondie65
Skrevet

Hår på ryggen/skuldre? Fjern gjerne det.

Urskog under armene - æsj. Du trenger ikke være mega shavet, bare stelt.

Der nede og ellers resten av kroppen: Så lenge jeg ikke må se to ganger for å skjønne at du er naken (å det er ikke en gorilladrakt nei ...) er det meste greit. Generelt synes jeg velstelt er bedre enn vill urskog, men det må ikke være glattbarbert over det hele.

Gjest "gjest"
Skrevet
Hår på ryggen/skuldre? Fjern gjerne det.

Urskog under armene - æsj. Du trenger ikke være mega shavet, bare stelt.

Der nede og ellers resten av kroppen: Så lenge jeg ikke må se to ganger for å skjønne at du er naken (å det er ikke en gorilladrakt nei ...) er det meste greit. Generelt synes jeg velstelt er bedre enn vill urskog, men det må ikke være glattbarbert over det hele.

Underskriver den her. :sjarmor:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Siden jeg stort sett skylder hårvekst selv, syns jeg det er fint med kroppshår på mannen. Har ingen preferanser verken den ene eller andre veien. Men syns det er greit at pikken er lengre enn hårene...

Skrevet
Men syns det er greit at pikken er lengre enn hårene...

:ler: Signerer denne! Ellers er jeg vel blitt såpass gammel at mannen er viktigere enn hårveksten. Liker jeg mannen, spiller det ikke så mye rolle hvor mye/lite behåret han er.

Skrevet
Siden jeg stort sett skylder hårvekst selv, syns jeg det er fint med kroppshår på mannen. Har ingen preferanser verken den ene eller andre veien. Men syns det er greit at pikken er lengre enn hårene...

:ler:

ja ellers klør det sikkert fært

Skrevet

Du finner vel neppe en gjengs oppfatning som passer på alle kvinner, smaken er jo ulik her også. Selv liker jeg alt fra trimmet til glattbarbert i skrittet, mens hår under armene trenger de fleste ikke å gjøre noe med. (Har aldri møtt noen gutter som barberer seg der.)

Skrevet

I skrittet: Stusset med saks, glattbarberte baller og skaft.

Under armene: stuss gjerne med saks, slik at ikke hår tyter ut fra armhulene når du har armene inntil kroppen.

Brystet: Liker hårete brystkasser! Mandig!

Skuldre og rygg: en hårete brystkasse følges gjerne av en hårete rygg. Det gjør meg ingenting. Foretrekker menn med hår både på bryst og rygg, enn glatt brystkasse.

Hodet: Det meste er pent, kommer an på mannen, naturligvis. Untatt hentesveis, det er aldri pent. Liker best 1 mm sveis.

Gjest Vidvandre
Skrevet

Det som er naturlig er unsett best, syntes det blir for teit å drive å stusse.

Men i utgangspunktet syntes jeg ikke veldig hårete mannekropper er spesielt sexy

Skrevet
I skrittet: Stusset med saks, glattbarberte baller og skaft.

Under armene: stuss gjerne med saks, slik at ikke hår tyter ut fra armhulene når du har armene inntil kroppen.

Brystet: Liker hårete brystkasser! Mandig!

Skuldre og rygg: en hårete brystkasse følges gjerne av en hårete rygg. Det gjør meg ingenting. Foretrekker menn med hår både på bryst og rygg, enn glatt brystkasse.

Hodet: Det meste er pent, kommer an på mannen, naturligvis. Untatt hentesveis, det er aldri pent. Liker best 1 mm sveis.

Enig i alt! Men jeg liker best at mannen har alt håret på hodet inntakt, og gjerne halvlangt. Kan og være sexy om han er skallet, men da må han helst ha valgt det selv.

Skrevet

Da må det bli skog :ler:

Menn bør ha hår på brystet (men hodet er ikke så nøye). Lite maskulint med en mann som barberer legger, vokser rygg etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...