Gå til innhold

Plutselig var det min tur!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Koslig å høre at du skal gifte deg! Gratulerer, Milla :)

Du må snart opprette bryllupsdagbok nå, sånn at vi kan sniklese om bryllupsplanene dine :wink:

Klemmer,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer Milla...

Dette bryllupet blir det morro å høre mer om.. det blir sikkert stilfult.

Skrevet

Gratulerer, så mye Milla :) Du gifter deg lørdagen før meg (om du husker skal jeg jo ha bryllupet på Larkollen Camping :hoho: )

Skal dere gifte dere i en katolsk kirke, siden du er katolikk?

Bare et tips til romantisk sted "over there", nemlig Quebec City i Canada. Den er Nord-Amerikas eneste med bymur, og minner en del om europeiske småbyer med sine hus fra 1600-tallet, brostein og "slott". Kjempeflott by, anyway...

Du har kanskje vært der, men jeg tror ingen tar skade av å ha vært der flere ganger...

Lykke til med kjolevalget hos VW. Jeg tror det er mange som har drømt om en kjole derfra. Blant annet var det jo store spekulasjoner om Mette Marit hadde kjøpt kjole fra VW under hennes NYC besøk etter forlovelsen var kjent.

Når du beskriver kjolen din får jeg litt assosiasjoner til kjolen kronprinsesse Mãrtha hadde i 1929 da hun giftet seg med kronprins Olav. Jeg fant ikke bildet på nettet, men du veit sikkert hva jeg mener, der hun sitter med favnen full av store hvite liljer, seinere oppkalt etter henne (Mãrthaliljer).

Nok en gang gratulerer!

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Men hvordan i all verden fikk han til dette? Jeg har selv slekt som bor i NYC (faren jobber ved den norske ambasaden, konen ved Mayflower Logistics, sønn 1 ved NRK's utenriksavdeling og sønn 2 hos Daimler Chrysler's PR-avdeling.)

Husker at sønn 1 måtte reise til norge for å gifte seg med sin utvalgte i fjor, fordi de ikke tillater utenlandske statsborgere i kirkekøene i NYC. Dette må man jo søke om, behandlingstiden er visstnok 10-12 måneder..? Så dette må jo ha skjedd over veldig lang lang tid. Spesielt siden du óg skal sikkerhetsklareres ettersom diverse hendelser 11. september for en stund tilbake, enda sitter dypt i paranoide amerikaneres hjerter.

Og datoen her er jo et godt tegn på at han har jobbet iherdig, siden den gjennomsnittelige new yorker selv neppe får til dette ved de "akseptable" kirkene innenfor bygrensen.

Jeg har jo dessuten fått det inntrykket at dette ikke er spesielt ved noen av countyene langs hele østkysten. Las Vegas er vel nesten eneste muligheten, sammen med en hel del andre mindre sørstatsbyer.

Jeg elsker USA, trives veldig godt der - er veldig interessert i å få høre hvordan, siden jeg umiddelbart må prøve å få til det samme :)

NYC er fantastisk; glem Wien, Venezia og Praha - New York er tidenes mest romantiske by. Meg og min kjære og en mist green 1975 Cadillac Eldorado Biarritz convertible, opp langs 52nd og vestover - min egen lille drøm

WildThing

"i'd rather push my Cadillac than drive a Mercedes"

Gjest Lottemor
Skrevet

Gratulerer så mye Milla

Ønsker deg allt godt og ikke bare en vaker dag,men også lykke i hverdagen- det er jo det som er livet......

Flott at du har funnet mannen i ditt liv :D

Glad på dine veine :vinke:

Skrevet

Så mange flotte lykkeønskninger du har fått da Milla. Det må jo føles godt! Her får du iallefall en fra meg også.

Gratulerer så masse, jeg ønsker deg og din tilkommende all lykke!

Klem fra

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Men hvordan i all verden fikk han til dette?

Hvor lang tid i forveien han har planlagt dette før jeg fikk vite det vet jeg ikke, men 1 år er nok fullt mulig. Han har visst lenge at jeg alltid har hatt lyst til å gifte meg i NYC så det at det falt sammen med jobben hans var nok ikke planlagt.

Når det gjelder kjolen så Astra helt rett, den blir en klassisk 1920- talls kjole med lengde til midt på leggen slik at skoene synes. Når det gjelder slør så er jeg ennå ikke helt sikker... men jeg har allerede ringt VW i NYC og de skal sende meg 2003 katalogen fort som fy. Jeg har ikke særlig god tid vet dere, knapt 4 mnd.

Eller så har jeg fått beskjed om å slappe av å ta det med ro, det eneste jeg skal gjøre er å ordne med kjole, skrive under papirer (som blir sendt) og div. andre småting før jeg setter meg på flyet den 26 juni. Skal ordne med flyreiser i neste uke (når gjestelisten blir klar). Hotellet vi begge skal bo på ordner med skjønnhetsbehandling og frisør så det trenger jeg heller ikke å tenke på.

Det har så smått begynt å gå opp for meg at jeg faktisk skal gifte meg, det er stort.

Milla

Skrevet

Gratulerer!

Det er herlig å være gift.

Hilsen Klips med halvannet års erfaring på området :lol:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Takker Bukker Nikker Neier!

Milla

Skrevet

Gratulerer så mye Milla! Det var utrolig hyggelig å høre : - )

Jeg tipper kjolen blir fantastisk og regner med at seremonien blir vakker. :hjerter:

Synd å høre at dere må bo såpass lenge ifra hverandre, men jeg håper dere klarer dere så bra som dere sikkert gjør nå. Er dere bestemt på at det er DERE to i livet og dere er hverandres nr.1, så går det fint an å jobbe med det slik at dere får det bra begge to, til tross for avstanden.

(uæh! for en lang setning)

Nyt tiden og kos deg med bryllupstanker og kjolevalg :D

Klem fra Diva :D

som faktisk denne gang er litt misunnelig....... Hysj, hysj

Skrevet

GRATTIS!!!!!

Det er deilig å være gift :hjerte::hjerte::hjerte:

Lykke til og håper at bryllupet blir en flott opplevelse!!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Tusen takk Diva og Viwi.

Jeg venter spent på VW katalogen som de skulle sende via FedEx. Håper jeg får den enten i morgen eller onsdag.

Milla

Skrevet

De hjertligste gratulasjoner Milla

(har jo sendt en pm, da denne tråden har gått meg hus forbi :ler: )

Lykke til med forbredelser og bryllup !!!!

Lucky you :enig:

Skrevet

:hjerte: Gratulerer Milla :hjerte:

:hjerte: Ønsker deg LYKKE og hell i fremtiden. :hjerte:

GLAD PÅ DINE VEGNE, DU BLIR NOK EN VAKKER BRUD. :hjerter:

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...