Gjest Gjest_siri_* Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Har vært ekstremt heldig og fått meg type som er veldig utholdende i senga! Han er virkelig god i senga, og har absolutt ingen problem med å bli stiv, kåt og få stå, selv om han har fått det 3 ganger de siste to timene og det har gått for han alle de gangene! Det er egentlig ufattelig deilig, men så kommer det et men.. Jeg er ikke vant til den type menn som klarer så mye, og har merket at jeg etter to omganger blir veldig sår inni skjeden! Noen som har tips for at jeg også kan holde på lenger og tilfredsstille min kjære ordentlig? Vil så gjerne!!
Gjest Keycha Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Hadde det på samme måte med ex'n.. Kunne være 7-8 ganger hver dag og kanskje mer.. Det var selvfølgelig deilig at han var så kåt, men noen ganger ble det kanskje litt for mye...
Gjest Gjest_siri_* Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Ja, hehe! Kjenner meg igjen der, uansett hvor deilig det er! Hva gjorde du for å holde ut?
gigis Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Om du har lyst, men grunnen er at du blir sår... Hva med å bruke glidemiddel? Det hjelper! Eller gang nr. 3 og 4 så går du for oralt - eller...be han onanere og du kan se på! Og ofte så "avtar" antallet med tiden! Kanin i starten, og etter en stund så roer det hele seg! (kanskje...)
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 det du kan gjøre er å vide deg selv ut. Ta f.eks å fist deg selv, først tre fingre så hele knuttneven. til slutt to knyttnever. fold så ut hendene når de er inne. roter rundt. bruk mye babyolje og majones. rør det sammen i en grøt og tilsett litt bakepulver. smør det på en colaflaske 1,5 liter og kjør den inn i dåsa. flere ganger
Grobian Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 det du kan gjøre er å vide deg selv ut. Ta f.eks å fist deg selv, først tre fingre så hele knuttneven. til slutt to knyttnever. fold så ut hendene når de er inne. roter rundt. bruk mye babyolje og majones. rør det sammen i en grøt og tilsett litt bakepulver. smør det på en colaflaske 1,5 liter og kjør den inn i dåsa. flere ganger ← Dette skulle nok gjøre susen, vil jeg tro. Jeg tror kanskje løsningen rett og slett er å si til ham at du er sår og har fått nok hvis det er tilfellet. Hvis han har kommet 2-3 ganger i løpet av de siste to timene, vil jeg tro at han egentlig føler at han har fått nok han også, og er glad til for å slippe. Pikken kan bli ganske sår den også etter et sånt hardkjør. Sannsynligvis har han mest lyst å bare kose litt, men tror at du forventer noe mer så han presser seg til enda en runde. Sånn ville jeg tenkt ihvertfall, men det er jo mulig han er helt annerledes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå