Søtnos Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Hei Noen som kan anbefale en god bodylotion som lukter godt, og gjerne også med oppstrammende effekt
GoldenGlow Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Hei vennen! Var denne jeg mente fra Biotherm Har jo ikke prøvd den, men den virker så god var det den du også mente du hadde lest om? (finnes også i 200 ml der, så du slipper toll)
kitekatt Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Hei vennen! Var denne jeg mente fra Biotherm Har jo ikke prøvd den, men den virker så god var det den du også mente du hadde lest om? (finnes også i 200 ml der, så du slipper toll) ← Jeg blander meg borti alle trådene deres Den er kjempegod, lukter nydelig av fersken, og gir myk hud. Den andre sitrus lotion fra Biotherm liker jeg ikke. Den minner meg om noe til menn og er også for tynn.
miolin Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Jeg mene : Mandel body milk fra L'Occitane . Er nydelig! Herlig konsistens og nydelig mild duft. Anbefaler på det sterkeste Denne vil i tillegg til å virke mykgjørene også gi noe oppstrammende effekter
kitekatt Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Liker L'oreal Nutrilift, jeg. ← Jeg tåler ikke noen av de fra Loreal jeg kjipern for jeg har flere store flasker stående. Og de er ellers gode, ja...
Gjest rabrabara Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 Synes Vichy, Lipidiose2, fra Apoteket er veldig god.
Søtnos Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. februar 2007 Jeg tåler ikke noen av de fra Loreal jeg kjipern for jeg har flere store flasker stående. Og de er ellers gode, ja... ← Er allergiker selv jeg, så hvis du tåler den fra Biotherm men ikke de fra Loreal. Da burde jeg kanskje gå for den Takk for svar alle sammen, kom gjerne med flere forslag
Gjest Elfrida Skrevet 23. februar 2007 #10 Skrevet 23. februar 2007 Den andre sitrus lotion fra Biotherm liker jeg ikke. Den minner meg om noe til menn og er også for tynn.←Den syns jeg er helt super! Frisk lukt, trekker raskt inn og føles ikke fettete. Den heter anti-drying body milk om jeg ikke tar helt feil.
GoldenGlow Skrevet 23. februar 2007 #11 Skrevet 23. februar 2007 (endret) Den syns jeg er helt super! Frisk lukt, trekker raskt inn og føles ikke fettete. Den heter anti-drying body milk om jeg ikke tar helt feil. ← Man får en som er helt gul flaske på som lukter sitrus (og den oransje fersken), var det den du mente Kitekatt? Den ville ikke jeg ha gått for heller! (den gule altså, den andre vil jeg ha selv ) Elfrida, snakker du om den hvite flasken nå? For den er god ja Mange som elsker den. Hehe, *ordne opp* Endret 23. februar 2007 av GoldenGlow
Gjest glamourgirl Skrevet 23. februar 2007 #12 Skrevet 23. februar 2007 Den oransje er med aprikos, og litt fetere enn den i hvit flaske med blått som lukter sitrus *forklarer* Jeg foretrekker den oransje, helt nydelig. Ellers bruker jeg en fra Clarins som jeg ikke husker navnet på... Og er jeg blakk, bruker jeg Dove Silk ettellerannet, men syns den kan lukte litt mye.
Gjest Elfrida Skrevet 23. februar 2007 #13 Skrevet 23. februar 2007 Jeg snakket om den hvite flasken, ja. Fint at du ordner opp.
kitekatt Skrevet 23. februar 2007 #14 Skrevet 23. februar 2007 Man får en som er helt gul flaske på som lukter sitrus (og den oransje fersken), var det den du mente Kitekatt? Den ville ikke jeg ha gått for heller! (den gule altså, den andre vil jeg ha selv ) Elfrida, snakker du om den hvite flasken nå? For den er god ja Mange som elsker den. Hehe, *ordne opp* ← Nei den gule har jeg aldri prøvd, tenkte på den hvite. Kan kanskje ha noe med at x' en min brukte den...'blæææh*...hehehe. Men jeg husker han sa jeg kunne bruke av den, men jeg likte den aldri. Hverken lukten ogs var den rett og slett for tynn for meg. Ble like tørr igjen. Ja den med fersken er litt rikere og lukter fantastisk. Og det skal sies at jeg FIXER IKKE tykke bodylotions ala Nivea, altså, slike man må DRA utover huden, men LITT rikere enn den hvite biotherm er ønskelig
Gjest glamourgirl Skrevet 23. februar 2007 #15 Skrevet 23. februar 2007 Jenter, den heter APRICOT, fordi det er aprikos i den, ikke fersken... *forklarer litt pms'ete i dag*
GoldenGlow Skrevet 23. februar 2007 #16 Skrevet 23. februar 2007 Jenter, den heter APRICOT, fordi det er aprikos i den, ikke fersken... *forklarer litt pms'ete i dag* ← Fersken/aprikos.. Samme greia (men vet det EGENTLIG er aprikos)
Gjest glamourgirl Skrevet 23. februar 2007 #17 Skrevet 23. februar 2007 Takk! (kjenner hormonene stabilisere seg allerede )
kitekatt Skrevet 23. februar 2007 #18 Skrevet 23. februar 2007 Jenter, den heter APRICOT, fordi det er aprikos i den, ikke fersken... *forklarer litt pms'ete i dag* ← OI!!! Beklager, var ikke meningen å trigge hormonene (vet hvordan DET er ) APRIKOOOOS...hehehehe (jeg har aldri klart å holde styr på disse to fruktene uansett ) Hva ER egentlig forskjellen? En er hårete men den andre ikke? (sorry avsporing)
kitekatt Skrevet 23. februar 2007 #19 Skrevet 23. februar 2007 Den oransje er med aprikos, og litt fetere enn den i hvit flaske med blått som lukter sitrus *forklarer* Jeg foretrekker den oransje, helt nydelig. Ellers bruker jeg en fra Clarins som jeg ikke husker navnet på... Og er jeg blakk, bruker jeg Dove Silk ettellerannet, men syns den kan lukte litt mye. ← Så ikke denne før nå. Ja akkurat det jeg mener med fetere osv. Og je bruker Dove Silkening Lotion selv til hverdags ja den er kjempegod, og jeg tåler den og den har bittelitt skimmer (ikke for mye til hverdags), men jeg tror ikke den er oppstrammende, derfor nevnte jeg den ikke
Gjest Elfrida Skrevet 23. februar 2007 #20 Skrevet 23. februar 2007 (endret) Hva ER egentlig forskjellen? En er hårete men den andre ikke? (sorry avsporing) ← Aprikos er en ganske liten gul/rødgul (aprikosfarget...) frukt, men den er også littegrann pusete, slik som fersken. Aprikos: http://www.pickyourown.org/apricots/apricots.jpg Fersken: http://www.pickyourown.org/peaches/peaches.jpg Endret 23. februar 2007 av Elfrida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå