Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge og merke er favoritten din til hverdag, og hvem til fest?

Jeg har mange merker jeg liker og bruker, men den siste favoritten er Clinique Shimmering tones. Den kan jeg bruke både til hverdag og til fest, bruker bare mindre til det ene og mer til det andre :) Går mest i bronze/gull/champagne/beige/brunt her :) Er jeg litt "gæren" bruker jeg lilla :ler: (har grønne øyne)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bruker mest øyenskygger fra Chanel, til hverdags bruker jeg ofte en kald rosa skygge, ofte alene med kun eyeliner andre ganger sammens med en kald grå eller varm brun..Kjøpte en limited edition palette i sommer med fire nydelige gylne farger bruker ofte de også..

Til fest bruker jeg mørk brun skygge med litt skimmer, avogtil gråsort da jeg soter øynene..Bruker alltid lys farge ved brynene...Har mørkebrune øyner.. :)

Endret av Odense
Gjest Deception
Skrevet

Jeg bruker ikke så mye øyeskygger (men ikke spør hvor mange jeg har). Av de jeg bruker, er det Make Up Store Microshadow Muffin (lys, kald beige med skimmer), samt en litt mørkere beige med gullskimmer fra Clarins som blir oftest brukt. Jeg har også lenge brukt kalde aprikostoner som går mot rosa, ikke mot oransje.

Til fest liker jeg Spices-kvartetten fra Chanel, eller nevnte lyse skygger sammen med enten Safari-skyggen fra Chanel, løsskygge fra Helena Rubinstein, eller en burgunderfarget løsskygge fra Make Up Store.

Men til daglig bruker jeg bare mascara på øynene, samt concealer, litt foundation og rouge/solpudder.

Skrevet

Colour Surge Eye Shadow Duo i fargen Buttered Bronze bruker jeg hver dag!

Kjempefin til både hverdag og fest! Bruker bare litt mer når jeg skal på fest... :)

Skrevet

Til hverdags er favorittene en av disse kombinasjonene:

Fra Makeup store; ovennevnte Muffin, en kald rosafarge og en kald brunfarge.

Muffin og en beigegull kremskygge fra Lancome.

En av "vannskyggene" til Chanel, enten en lys beige eller en isblå.

Har mørkeblå øyne.

Skrevet (endret)

Til hverdags bruker jeg faktisk noen jeg har satt sammen selv fra HM. En lys beigerosa som base, en varmere gråbrun og en lys grå for å jevne mellom de to. For å gi litt varme bruker jeg et strøk rødbrun rouge oppå (bare litt) Ellers et skrin med beige og mørkebrun fra isadora, men da sper jeg gjerne på med litt lilla/ brunlilla. Er også veldig glad i en grålilla fra Clarins. Til fest bruker jeg rett og slett mer av disse, kanskje noe mer skimmer, samt mer lilla. Har også fått shimmering tones fra Clinique nå og elsker den som solpuder, men antar at jeg kommer til å bruke den noe som øyeskygger og (har vært syk siden jeg fikk den, så ikke brukt øyeskygge)

Kort sagt er fargene mine: grårosa, grålilla, aubergine, mørk brun, (uten rødt) og noe som gir litt varme, enten i form av varmere lilla eller brunrosa/brunrød rougestrøk). Kommer også til å kjøpe det shimmercubes settet fra Body Shop.

Øynene mine er brungrønne. Har hørt at en forsiktig grågrønn også kan være pent til meg, men har enda ikke testet det.

Endret av kitekatt
Gjest Gjest 1
Skrevet

Kanebo og YSL til fest, Clinique krem og foundation og øyeskygger fra H&M for det meste til hverdags.

Gode maskaraer er harde å oppdrive, har prøvd mange og har ennå ikke sett en som imponerer.

Skrevet

Min favoritt for tiden er beige velours skrinet fra chanel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...