Gå til innhold

Nytt, anderledes gulv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig lei tregulv-imitasjon, parkett og annet som minner om tre... :sur:

Så lenge jeg ikke kan skrape vekk vinyl og annet og ende opp med ekte treplanker, vil jeg ha noe annet...

Gubben vil ikke ha linoleum/vinyl...:riste:

Men finnes det noe annet? Fliser er for kaldt i stua vår.

Vi har lyse vegger og mørke møbler.

Hva kunne passe? Hvilke farger?

Mørkt gulv blir litt i overkant til de mørke møblene... :forvirret:

Uff, hva har dere på stuegulvet deres? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stuegulvet vårt er gammelt tregulv fra 50-tallet som straks blir slipt og hvitoljet. :)

Kanskje Kvist fra IKEA kunne vært noe for dere? Det er jo litt annerledes enn vanlig parkett ihvertfall, og bambus er både varmt og miljøvennlig. :)

Skrevet
Stuegulvet vårt er gammelt tregulv fra 50-tallet som straks blir slipt og hvitoljet. :)

Kanskje Kvist fra IKEA kunne vært noe for dere? Det er jo litt annerledes enn vanlig parkett ihvertfall, og bambus er både varmt og miljøvennlig. :)

...nei...

Det er jo tregulv, det og...

Ja, vet jeg er vanskelig...;) Gubben sier det stadig vekk... :forvirret::)

Skrevet

det finnes jo slike klikkgulv som har mønster i annet enn treverk, f.eks fliser. heter noe sånt som klikklaminat el.

Skrevet

Hvis du så på Tid for hjem på TV2 for en uke siden la de et gulv som heter Epoxy, to-komponent flytende gulv som jeg tror kan fåes i alle farger (legges av fagfolk). Det ble hvertfall kjempelekkert, men det var et ganske fancy kjøkken/oppholdsrom de hadde designet også da... passer kanskje ikke hos alle.

http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/tidforhjem...ticle893340.ece

Skrevet
Hvis du så på Tid for hjem på TV2 for en uke siden la de et gulv som heter Epoxy, to-komponent flytende gulv som jeg tror kan fåes i alle farger (legges av fagfolk). Det ble hvertfall kjempelekkert, men det var et ganske fancy kjøkken/oppholdsrom de hadde designet også da... passer kanskje ikke hos alle.

http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/tidforhjem...ticle893340.ece

Ja, så det programmet. Stilig ble det, men litt for "kaldt" for meg...;)

Kan ikke ha helt hvitt...

Skrevet

Det kan fåes i alle farger. Men tenk å pigge opp det gulvet igjen...!

Skrevet

Så ikke programmet, men oppriktig talt:

Det der syntes jeg så helt forferdelig ut!!! Liket bedre før-bildet

Kjøkkeninnredninga ser jo ut som sånn her superbillig ikea-innredning fra begynnelsen av nittitallet. Sånn som er på alle hybelhus.

Veggen med tapet var kul, og golvet var stilig (om enn litt lite anvendelig med hvitt golv på et bruksrom)

Men hadde noen pussa opp kjøkkenet mitt slik hadde jeg begynt å gråte!!

Skrevet
Så ikke programmet, men oppriktig talt:

Det der syntes jeg så helt forferdelig ut!!! Liket bedre før-bildet

Kjøkkeninnredninga ser jo ut som sånn her superbillig ikea-innredning fra begynnelsen av nittitallet. Sånn som er på alle hybelhus.

Veggen med tapet var kul, og golvet var stilig (om enn litt lite anvendelig med hvitt golv på et bruksrom)

Men hadde noen pussa opp kjøkkenet mitt slik hadde jeg begynt å gråte!!

Hehe, jeg leste innlegget ditt før jeg så på bildene, og kunne ikke skjønne hvorfor du mislikte det kjøkkenet så mye. Helt til jeg skjønte at jeg så på FØR-bildene :ler:

Jeg ville også begynt å gråte om jeg fikk et slikt kjøkken. Upraktisk, kaldt og garantert til å bli fryktelig umoderne om et par år (siden det er så hypermoderne nå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...