Gå til innhold

Hjelp, hva er galt med følelsene mine?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sunniva_*
Skrevet

Hei,

Jeg er en jente på 26 år som er samboer med en kjempebra mann. Vi har vært sammen i 3 år, og har i grunn hatt det veldig harmonisk sammen hele tiden. MEN; de siste månedene har vi glidd litt fra hverandre. vi har begge fått nye jobber, opptatt med "vårt" og det har ført til at vi for det første ikke har hatt sex på lenge. Det har faktisk gått måneder siden sist. Det har ført til at jeg begynner å dagdrømme om nettopp sex, og da gjerne med andre menn. Har også begynt å "drømme" litt om singellivet igjen. Føles som jeg er utro i tankene mine, og det er ikke en god følelse. MEn jeg klarer ikke å styre tankene....

Jeg begynner å lure mer og mer på om vi faktisk er ment to be eller ikke, til tross for at jeg har sett for meg hele resten av livet mitt med denne herlige mannen i lang tid! Føles uvirkelig og vondt da jeg er så inderlig glad i ham. Kan dette være en fase, eller er det et tegn på at man bør "move on"?

Sunniva

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Det er et tegn på at dere bør ha dere en skikkelig prat. Det kan umulig bli bedre, om man ikke snakker sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...