Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min sa, mens vi slappet av på sofaen, at han hadde tenkt å fri til meg og hadde planlagt å kjøpe ringer... Så måtte jeg jo bare si sannheten, at jeg ikke ville at han skulle fri enda.

Saken er den at han har slitt med rusproblemer. Men han har sine tilbakefall innimellom, og jeg ser det som uaktuelt å gifte meg med han, NÅ - selv om det er det jeg har lyst til. Gjorde jeg noe galt?? Det var jo bare et slags forslag om at han ville fri, men jeg har på følelsen av at det kan bli lenge til neste gang...

Jeg sitter alene hjemme med en vond følelse i magen... Jeg elsker han og vil jo gifte meg med han!! Har noen vært oppe i en sånn situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har vært oppe i en slik situasjon faktisk... :)

Forklar han at du elsker han, og at du har lyst til å gifte deg med han. Men ikke nå.

Så kan du vente litt, og kjenne på magefølelsen.

Når du VET at det ikke lenger er fare for tilbakefall, så kan jo du fri selv. Er det jeg skal gjøre.... ;)

Skrevet

Forklar han hva du egentlig tenkte og mente med svarer du ga. Fortell hva du føler rett og slett...

Føles nok bedre for han også når han vet grunnen til svaret ditt...

Skrevet

Takk begge to! Jeg får prøve å være åpen og ikke såre enda mer når han er på plass hjemme igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...