Gjest Gjest_gnask_* Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Hei Jeg har planer om å gi min kjære et såkalt "gavekort" en blow jobs og kanskje sex. Mange har anbefalt dette som en del av en gave. Selv tenker jeg at man ikke trenger å gi det som gavekort (gir ham gjerne blow jobs uten gavekort), men da kjæresten min sa at han hadde satt pris på et sånt, så tenkte jeg at han like gjerne kan få det. Bare en ting jeg lurer på. Hva i all verden skal jeg skrive? Noen som har erfaring med å skrive sånt? Og hvordan har de blitt mottatt? Takknemlig for svar!
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Jeg har ikke pleid å gi gavekort på "sexuelle tjenester", men på massage og andre ting. Jeg pleier ofte å bruke farget kartong. F.kes. et gavekort på favorittmiddag, der brukte jeg en matrelatert tegning fra Internett, skrev den ut på farget kartong, klippet det ut og skrev på baksiden "Gavekort på en hjemmelaget middag etter ditt ønske". Noe lignende lar seg da gjøre også med småfrekke gavekort? Du finner sikkert noen tegninger av den ønskede aktiviteten om du bruker google-bildesøk eller går inn på Erotikknetts nettsider.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Her er svaret mitt fra den andre tråden din: Jeg har ikke pleid å gi gavekort på "sexuelle tjenester", men på massage og andre ting. Jeg pleier ofte å bruke farget kartong. F.kes. et gavekort på favorittmiddag, der brukte jeg en matrelatert tegning fra Internett, skrev den ut på farget kartong, klippet det ut og skrev på baksiden "Gavekort på en hjemmelaget middag etter ditt ønske". Noe lignende lar seg da gjøre også med småfrekke gavekort? Du finner sikkert noen tegninger av den ønskede aktiviteten om du bruker google-bildesøk eller går inn på Erotikknetts nettsider.
Gjest Gitte Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Jeg skrev at det gjaldt for "5 valgfrie tjenester" eller noe i den duren. Gadd ikke å bestemme hva han skulle få gavekort på. Skrev med liten skrift at kortet kun gjelder mellom utsteder og mottaker, og at det måtte gå 12 timer mellom hver gang det ble brukt. orka ikke tanken på 5 blowjobs på rad f eks..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå