Gjest gjest som lurer Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Hvor finnes det sånne menn som : ER TROFASTE? AKSEPTERER SEXGRENSENE TIL DAMENE SINE? HJELPER DAMENE SINE MED HUSARBEID? OPPFØRER SEG SKIKKELIG? IKKE DRIKKER SEG DRITINGS? Uff..sånn en mann har jeg ennå ikke funnet...Og jeg er veldig skuffet...
Adonia Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 jeg har funnet en som holder alle punkter bortsett fra siste men det greit!
Gjest ung 24 Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 merkelig det der, men jeg kjenner Flere av den typen du snakker om i alle aldere - bortsett fra at de kan bli fulle... Men så lenge de oppfører seg bra når de er fulle ser jeg ikke problemet
Gjest niomi Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 (endret) Hvor finnes det sånne menn som : ER TROFASTE? Så vidt meg bekjent har jeg ikke vært bortpå en utro fys siden jeg var 18. AKSEPTERER SEXGRENSENE TIL DAMENE SINE? Har alle guttene jeg har hatt forhold til noensinne gjort. HJELPER DAMENE SINE MED HUSARBEID? Min kjære samboer tar brorparten av husarbeid og matlaging. Dette fordi jeg har mye lenger reisevei til og fra jobb. OPPFØRER SEG SKIKKELIG? Ja, har en på sofaen her! IKKE DRIKKER SEG DRITINGS? Der "feiler" han. Men det gjør jammen jeg også. Og så lenge han oppfører seg ordentlig, ser jeg ingen problemer med å få hjem en dritings fyr på morraskvisten. Uff..sånn en mann har jeg ennå ikke funnet...Og jeg er veldig skuffet... ← Endret 22. februar 2007 av niomi
Bvlgari Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Trådstarter spurte vel fordi hun ønsker å møte en selv. Ikke høre om alle våres opptatte menn..?
Amalie_85 Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 dessverre vet jeg bare om en som er sånn og han sitter ved siden av meg!
Mrs. K Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Hvor møter du menn som er utro, overskrider partnerenes seksuelle grenser, ikke samarbeider om hus og hjem, oppfører seg uskikkelig og drikker seg dritings? Kanskje du bør prøve andre måter å få kontakt med menn på? Mannen min har som maaange andre menn, de egenskaper du etterlyser. Han kan godt bli dritings altså, men da er han bare søt Vi møttes på MSN av alle plasser.
Lestat Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 Hvor finnes det sånne menn som : ER TROFASTE? Jeg har aldri vært utro, men har blitt bedratt og vet hvor jævelig det er. AKSEPTERER SEXGRENSENE TIL DAMENE SINE? Eh, ja HJELPER DAMENE SINE MED HUSARBEID? Gjerne det, men ikke forvent at jeg gjør alt på samme måte som deg OPPFØRER SEG SKIKKELIG? Joda, man behandler da folk med respekt IKKE DRIKKER SEG DRITINGS? Nja, det hender vel at det blir noen øl mere enn strengt tatt nødvendig, men noen hobby er det ikke akkurat. ← Kanskje noen her kan fortelle meg hvor man finner en dame som er: Åpen, Ærlig og rett frem Trofast Smart & reflektert Utadvent & sosial Feminim
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2007 #9 Skrevet 23. februar 2007 Hvor finnes det sånne menn som : ER TROFASTE? Det finnes faktisk en del av dem. Du må bare holde deg unna de verste rundbrennerne og ellers stole på ham. AKSEPTERER SEXGRENSENE TIL DAMENE SINE? Man kan gjerne foreslå nye ting, og jeg mener man bør være åpen og ikke fordømmende om partneren gjør det. Men det er selvsagt lov til å si "Det er nok ikke noe for meg", og det har kun en hatt noen problemer med å akseptere. Og han forsvant rimelig fort ut av livet mitt. Så de aller fleste menn gjør det. HJELPER DAMENE SINE MED HUSARBEID? Men denne innstillingen er det ikke rart at de ikke gjør det. Lær deg først at menn ikke "hjelper", de gjør sin del. Og du må finne deg i at de ikke nødvendigvis gjør delen sin på din måte. Men det er ok. Det viktigste er at det blir gjort. Ikke skjem ham bort i begynnelsen ved å gjøre alt og så plutselig forvente at han skal begynne å "hjelpe" deg. Hvorfor skal han det? Du har jo vært fornøyd med å gjøre alt før du plutselig ombestemte deg? OPPFØRER SEG SKIKKELIG? I alle fall i 95 % av tiden. Ikke noe problem. IKKE DRIKKER SEG DRITINGS? Se an hvem du sjekker opp. Og hvor du gjør det. Han morsomme fra festen dere dere alle drakk dere SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fulle, kommer sikkert til å drikke seg dritings en gang til. Og enda en gang. Og enda en gang. Uff..sånn en mann har jeg ennå ikke funnet...Og jeg er veldig skuffet... ← Kanskje du bør vurdere å finne nye sjekkemarkeder? Glem byen og fylla, finn deg heller noen som du dler andre fritidsinteresser med.
LilleSol Skrevet 23. februar 2007 #10 Skrevet 23. februar 2007 Kanskje noen her kan fortelle meg hvor man finner en dame som er: Åpen, Ærlig og rett frem Trofast Smart & reflektert Utadvent & sosial Feminim ← her er jeg!
Lestat Skrevet 23. februar 2007 #11 Skrevet 23. februar 2007 (endret) Kan jeg muligens ha et slikt hell at du har tilholdssted Trondheim og er singel, eller er det å be om for mye ? :-D Endret 23. februar 2007 av Lestat
MsRP Skrevet 23. februar 2007 #12 Skrevet 23. februar 2007 Jeg har også en mann som holder alle punkter unntatt det siste... Og når han er dritings så er han så nydelig... Men nok "åjegersåheldigsomhardetduleteretter"... Jeg har et råd, og det er å lete blant venners venner. Altså, er han en kamerat av kjæresten til din venninne, eller fetteren til en kamerat av deg, så kjenner du noen som kjenner ham. Det er en fordel, fordi de kan fortelle deg om han har vært trofast i tidligere forhold, om hans fyllevaner og om han generelt er en bra fyr...
Gjest baby-E Skrevet 23. februar 2007 #13 Skrevet 23. februar 2007 Hvor finnes det sånne menn som : ER TROFASTE? AKSEPTERER SEXGRENSENE TIL DAMENE SINE? HJELPER DAMENE SINE MED HUSARBEID? OPPFØRER SEG SKIKKELIG? IKKE DRIKKER SEG DRITINGS? Uff..sånn en mann har jeg ennå ikke funnet...Og jeg er veldig skuffet... ← Jeg har en her som fyller alle disse punktene dine, bortsett fra det siste.
Fønix Skrevet 23. februar 2007 #14 Skrevet 23. februar 2007 Hvor finnes det sånne menn som : ER TROFASTE? Joda, jeg har en grei CV på det punktet. AKSEPTERER SEXGRENSENE TIL DAMENE SINE? For all del. Begge må ha lyst til å leke for at det skal være gøy. Men hvis grensene våre ligger veldig langt fra hverandre, er det nok best at vi finner noen andre å leke med. HJELPER DAMENE SINE MED HUSARBEID? Som noen var inne på her, handler vel ikke dette om å hjelpe noen, men om å ta ansvar for å håndtere sin egen hverdag. Selv har jeg faktisk til gode å oppleve en dame som gjør det. Men dømmer ikke alle dere andre av den grunn. Tror faktisk de fleste av dere skjønner at oppvasken ikke blir ren av seg selv. Skulle ikke forundre meg om det finnes en del andre menn som har kommet til den erkjennelsen også. OPPFØRER SEG SKIKKELIG? Vrient å skulle vurdere både seg selv og andre opp mot et såpass subjektivt vilkår. Men kan ikke huske å ha fått så mange klager. IKKE DRIKKER SEG DRITINGS? Au!... der snubla jeg på målstreken Uff..sånn en mann har jeg ennå ikke funnet...Og jeg er veldig skuffet... ← Da ble det visst ikke oss. Men synes ikke du har noen grunn til å gi opp jakten. Selv kjenner jeg massevis av bra folk, så jeg lurer litt på hvor dere leter, alle dere som sliter med å finne dem. Jeg har ikke noen problemer med å forstå at det kan ta tid å finne noen man faller for. Men å finne trivelige folk som oppfører seg greit, burde ikke være så vanskelig.
Gjest Tweek Skrevet 23. februar 2007 #15 Skrevet 23. februar 2007 Jepp, du finner en som har alle punktene i stua mi
Fønix Skrevet 23. februar 2007 #16 Skrevet 23. februar 2007 Kan jeg muligens ha et slikt hell at du har tilholdssted Trondheim og er singel, eller er det å be om for mye ? :-D ← Du kaster ikke bort tiden, Lestat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå