latte Skrevet 22. februar 2007 #1 Del Skrevet 22. februar 2007 Hjelp ...hva trenger jeg til fondue...tilbehør? drikke....kom m forslag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2007 #2 Del Skrevet 23. februar 2007 Hva slags fondue skal du lage da? Jeg er vant til kjøttforndue. Da har vi kjøtt og ost i terninger som stekes i oljen. Har gjerne loff, en eller annen type saus, stekt sopp, løk og kanskje potetgull ved siden av. (Ikke akkurat slankemat nei ) Har en eller annen type rødvin som passer til biff ved siden av. Drakk en som het Tomassio her om dagen. Italiensk vin, litt dyrere enn jeg pleier å kjøpe. Nesten 300 kroner på polet, men knallgod til biff. Ellers kjøper jeg ofte en av de spanske Rioja vinene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppelure37 Skrevet 23. februar 2007 #3 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg pleier å ha paprika, småløk, ost, champignon, holidaydip, currysaus, minigulrøtter, minimais, fylt oliven og bakt potet. Det er bare kjempedigg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå