lille sørland Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 På side 72 i det nyeste Ditt bryllup-magasinet er den avbildet en ring i hvitt gull med masse hjerter på (det største bildet) Det står at den er fra gifteringen.no men jeg kan ikke klare å finne den der altså? Noen som vet hvor jeg kan finne denne? Kanskje litt mye å spør om men Den var bare så vanvittig tøff!
mowgli Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Nå har jeg ikke bladet - men er det ikke der du kan designe dine egne ringer?
lille sørland Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2007 Jo, man kan det også, men denne var ikke sånn =) Den var jaffal ikke noe jeg kunne laga selv.....
Frey Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 De nye sidene til gifteringen.no er mye vanskeligere å navigere på enn de tidligere desverre. Det er ingen fra denne siden?
lille sørland Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2007 Nei Vakke noen av de. Og sidene heelt utrolig tungvinne!
MellonCollie Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Har titta litt rundt på den siden jeg også, utrolig mye fint der! litt annerledes enn hva man ser hos andre gullsmeder... Men jeg fant heller ikke den ringen fra bladet, men veldig mye i samme stil på denne siden? (Hvis du velger leverandører i menyen på hovedsiden, så synes i allefall jeg det var mer oversiktelig å navigere seg derfra)
lille sørland Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2007 Ja det var veldig mye fint der! Men heelt umulig å finne den jeg lette etter selvfølgelig Men jeg gir meg ikke, jeg har sendt mail til alle i Ditt Bryllup for å finne ut hvor de har funnet denne. Mulig den er fra en annen plass enn gifteringen.no eller at den ikke er avbildet på nett, men det virker jo bare teit når de da refererer til denne nettsida! Arrrrg!
Frey Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 Scann inn bildet av ringen fra bladet og send en mail til gifteringen du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå