Gå til innhold

Ditt Bryllup side 72

Anbefalte innlegg

Skrevet

På side 72 i det nyeste Ditt bryllup-magasinet er den avbildet en ring i hvitt gull med masse hjerter på (det største bildet) Det står at den er fra gifteringen.no men jeg kan ikke klare å finne den der altså? Noen som vet hvor jeg kan finne denne? Kanskje litt mye å spør om men :ler: Den var bare så vanvittig tøff!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg ikke bladet - men er det ikke der du kan designe dine egne ringer?

Skrevet

Jo, man kan det også, men denne var ikke sånn =) Den var jaffal ikke noe jeg kunne laga selv..... :ler:

Skrevet

De nye sidene til gifteringen.no er mye vanskeligere å navigere på enn de tidligere desverre. Det er ingen fra denne siden?

Skrevet

Nei :sur: Vakke noen av de. Og sidene :hakeslepp: heelt utrolig tungvinne!

Skrevet

Har titta litt rundt på den siden jeg også, utrolig mye fint der! litt annerledes enn hva man ser hos andre gullsmeder...

Men jeg fant heller ikke den ringen fra bladet, men veldig mye i samme stil på denne siden?

(Hvis du velger leverandører i menyen på hovedsiden, så synes i allefall jeg det var mer oversiktelig å navigere seg derfra)

Skrevet

Ja det var veldig mye fint der! Men heelt umulig å finne den jeg lette etter selvfølgelig :grine: Men jeg gir meg ikke, jeg har sendt mail til alle i Ditt Bryllup for å finne ut hvor de har funnet denne. Mulig den er fra en annen plass enn gifteringen.no eller at den ikke er avbildet på nett, men det virker jo bare teit når de da refererer til denne nettsida! Arrrrg!

Skrevet

Scann inn bildet av ringen fra bladet og send en mail til gifteringen du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...