Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. mars 2007 #21 Del Skrevet 3. mars 2007 Oj! Glemte helt å svare på PM'en din, Kake. Vet ikke om jeg tør dette jeg. ← Hehe.. Det går bra Jeg vet egentlig ikke helt om jeg tør jeg heller (er egentlig ganske sjenert), men prøver å være litt tøff nå Syns du skal bli med jeg Blir sikkert kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brura2007 Skrevet 4. mars 2007 #22 Del Skrevet 4. mars 2007 Jippi...! Litt skummelt også, men vi alle er jo i samme båt :-) Flere som kan onsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Freken Skrevet 4. mars 2007 #23 Del Skrevet 4. mars 2007 Hmm, dette hørtes faktisk litt fristende ut, samtidig som det virker veldig skummelt.. Hehe. Men bare et lite tips.. Man finner sannsynligvis aldri en dag som passer for alle, så kanskje det beste er å gå et par uker frem i tid og bare sette en dato? Da får man mulighet til å fikse barnevakt, bytte jobbing osv for de som trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 4. mars 2007 #24 Del Skrevet 4. mars 2007 Hmm, dette hørtes faktisk litt fristende ut, samtidig som det virker veldig skummelt.. Hehe. Men bare et lite tips.. Man finner sannsynligvis aldri en dag som passer for alle, så kanskje det beste er å gå et par uker frem i tid og bare sette en dato? Da får man mulighet til å fikse barnevakt, bytte jobbing osv for de som trenger det. ← Synes jeg høre ut som en god ide:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brura2007 Skrevet 4. mars 2007 #25 Del Skrevet 4. mars 2007 Veldig god idè, Frøken Freken. Men kom til å tenke på at det er kanskje ikke så mange som vet hvem jeg, "Brura2007", er siden jeg henger mest på bryllupssidene... Men det er greit at jeg blir med fordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 4. mars 2007 #26 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Hva med f.eks fredag 16 mars? Endret 4. mars 2007 av Kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. mars 2007 #27 Del Skrevet 5. mars 2007 Vet ikke om jeg tør dette jeg. ← Klart du tør! Spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 5. mars 2007 #28 Del Skrevet 5. mars 2007 Hva med f.eks fredag 16 mars? ← Da kan jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 5. mars 2007 #29 Del Skrevet 5. mars 2007 Dette høres morro ut, jeg kunne også godt tenke meg å bli kjent med flere i Tønsberg. Er innflytter selv. Hva med en ukedag? Fredager og helg er gjerne litt vanskelig for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. mars 2007 #30 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvor og når? Send gjerne pm. Jeg er i Tbg 3 dager i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brura2007 Skrevet 5. mars 2007 #31 Del Skrevet 5. mars 2007 Gjerne ukedag for meg og. Fredager er litt vanskelig for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. mars 2007 #32 Del Skrevet 5. mars 2007 Så fredag 16 er umulig for dere havfrua og brura? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brura2007 Skrevet 5. mars 2007 #33 Del Skrevet 5. mars 2007 Så fredag 16 er umulig for dere havfrua og brura? ← sånn som det ser ut nå, blir det vanskelig. men jeg skjønner jo at ikke alle kan bli med, men gjerne en ukedag for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. mars 2007 #34 Del Skrevet 5. mars 2007 sånn som det ser ut nå, blir det vanskelig. men jeg skjønner jo at ikke alle kan bli med, men gjerne en ukedag for min del ← Hverken jeg eller gjenglemt sykkellås kan noe særlig på ukedager dessverre Jeg jobber ofte til 20, og da blir det litt sent på en ukedag. Men det går jo ann å ta to treff da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #35 Del Skrevet 5. mars 2007 Så bra at så mange er med!! Også så bra at vi er flere innflyttere som søker venner! Det var et godt forslag å sette en dag litt fram i tid og en hverdag. Jeg kan ikke den 16. Hva med onsdag 28. mars? Til opplysning så er jeg 29 år, samboer og har ikke barn. Er ikke kjent for å være sjenert... Jeg har vært på treff i Trondheim og der kom praten fort i gang og alle var enige om at det var mye mer gøy enn skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. mars 2007 #36 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg og gjenglemt sykkellås kan ikke 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 5. mars 2007 #37 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg og Kake vil ha treff den 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brura2007 Skrevet 5. mars 2007 #38 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg kan den 28 Kjenner dere hverandre gjenglemt sykkellås og kake? Jeg er forøvrig 24 år, har samboer og ingen barn. Bor på Nøtterøy :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. mars 2007 #39 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg kan den 28 Kjenner dere hverandre gjenglemt sykkellås og kake? Jeg er forøvrig 24 år, har samboer og ingen barn. Bor på Nøtterøy :-) ← Ikke i "virkeligheten", men på MSN og her på KG. Jeg er fra Nøtterøy jeg også faktisk Men er bare 21 da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brura2007 Skrevet 5. mars 2007 #40 Del Skrevet 5. mars 2007 Ikke i "virkeligheten", men på MSN og her på KG. Jeg er fra Nøtterøy jeg også faktisk Men er bare 21 da ← Ok, Nøtterøy er en fin plass ;-) 21 år er ikke bare bare Sikker at du/dere ikke kan den 28? Heeelt sikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå