Lisle Skrevet 23. februar 2003 #1 Skrevet 23. februar 2003 jeg er ikke gravid og jeg kan ikke graviditetspråket! og jeg leser her ofte om dere som er gravid og dere sier at dere er 24+3 eller noe slikt men hva betyr disse tallene??
Gjest Hege Skrevet 23. februar 2003 #2 Skrevet 23. februar 2003 I dette tilfellet menes det 24 uker og 3 dager på vei, om jeg har fulgt godt nok med
CEL. Skrevet 23. februar 2003 #3 Skrevet 23. februar 2003 Ja det stemmer det! Jeg er 17+3 i dag, det vil si 17 uker og 3 dager.
Gjest Zalomine Skrevet 23. februar 2003 #4 Skrevet 23. februar 2003 Og CEL har termin på min bursdag Jeg ville bare legge til: de teller altså uker og dager siden første dag i siste mens (i alle fall inntil UL endrer terminen?) Som alle skjønner er man ikke gravid den dagen siste mens starter, men den dagen vet vi i alle fall når var, i motsetning til EL (for de fleste av oss) og ikke minst selve befruktningen, som slett ikke trenger være EL-dagen akkuat, men en dag før eller etter... Men ja, du har fått svar på ditt spm. nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå