Daim Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Hei, Hva er clearblue digitaltest, og hvor får jeg kjøpt det fra? Hovrdan foregår testingren på den?
Chiquita Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Det er en "helt vanlig" graviditetstest, men man får opp et digitalt svar (gravid/ikke gravid) i stedet for å lese/tyde streker selv... Man utfører testen som en hvilken som helst annen test Kjøpes på apotek
Malama Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Det er en digital gravidtestest, du rett og slett leser av "gravid" eller "ikke gravid" i stedet for å tolke streker. Du kjøper den der du ellers kjøper clearblue, på apoteket, eller enkelte nettsider. Testingen foregår som med andre slike tester, hold den i urinen, enten i "strålen" eller i en prøve i et glass så lenge som bruksanvisningen sier, la den ligge så lenge som bruksanvisningen sier, og les av. IKKE forsøk å tolke strekene, bare lese av tekst, sånnsett lettere å lese av, vil jeg tro (absolutt ingen erfaring med dette da...)
Smashing Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 På alliance apotekene har de denne testen vil jeg tro. Jeg var på 3 forskjellige apotek 1, og de hadde ikke så mange clearblue tester. Lykke til!
BlaBla Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har tatt denne testen. SUPERBRA spør du meg :-) Bare husk å sett alt sammen før du tisser på den. Jeg fikk ikke helt med meg det første gangen og da var den ene ødelagt :-(
Miranda Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Finnes som før nevnt både som graviditetstest og eggløsnings test. Til eggløsninstesten følger det med 7 teststrimler, og den digitale måleren holder kun til disse 7, derfor kan det ikke kjøpes flere strimler, man skal kjøpe nytt apparat. Clearblue (Fant i går en kort instruksjonsvideo på denne siden, men her er i allefall litt info) Miranda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå