Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Hva er clearblue digitaltest, og hvor får jeg kjøpt det fra? Hovrdan foregår testingren på den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en "helt vanlig" graviditetstest, men man får opp et digitalt svar (gravid/ikke gravid) i stedet for å lese/tyde streker selv...

Man utfører testen som en hvilken som helst annen test

Kjøpes på apotek

Skrevet

Det er en digital gravidtestest, du rett og slett leser av "gravid" eller "ikke gravid" i stedet for å tolke streker. Du kjøper den der du ellers kjøper clearblue, på apoteket, eller enkelte nettsider. Testingen foregår som med andre slike tester, hold den i urinen, enten i "strålen" eller i en prøve i et glass så lenge som bruksanvisningen sier, la den ligge så lenge som bruksanvisningen sier, og les av. IKKE forsøk å tolke strekene, bare lese av tekst, sånnsett lettere å lese av, vil jeg tro (absolutt ingen erfaring med dette da...)

Skrevet

Du får digital eggløsningstest også.

Skrevet

På alliance apotekene har de denne testen vil jeg tro. Jeg var på 3 forskjellige apotek 1, og de hadde ikke så mange clearblue tester. Lykke til!

Skrevet

Jeg har tatt denne testen. SUPERBRA spør du meg :-) Bare husk å sett alt sammen før du tisser på den. Jeg fikk ikke helt med meg det første gangen og da var den ene ødelagt :-(

Skrevet

Finnes som før nevnt både som graviditetstest og eggløsnings test.

Til eggløsninstesten følger det med 7 teststrimler, og den digitale måleren holder kun til disse 7, derfor kan det ikke kjøpes flere strimler, man skal kjøpe nytt apparat.

Clearblue

(Fant i går en kort instruksjonsvideo på denne siden, men her er i allefall litt info)

Miranda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...