Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Satser på å få de svarte slengbuksene jeg bestilte fra england og at de passer. Så skal jeg låne en svart halterneck av en venninne med noe sølvgreier rundt utringningen (har enda ikke sett den). Platåsko. Satser på å ha ganske knæsj sminke (kanskje noe sånt eller noe i mer burgunderfarger med skimmer som antagelig vil kle meg bedre) og håret er jo kort, men har tenkt å vippe det utover liksom. Men hva med tilbehør? Smykker (øredobber, armbånd, kjede, e.l), veske osv? Tips til hva som kan passe bra og gjøre antrekket mer disco glam?

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort og glitrete. :)

Hvis du får tak i noen store øreringer i sølv, så tror jeg du er på rett vei. Tilsvarende med armbånd. Kan du bruke hårspenner med sveisen? I så fall ville jeg gått for noen flashy spenner.

Skrevet
Stort og glitrete. :)

Hvis du får tak i noen store øreringer i sølv, så tror jeg du er på rett vei. Tilsvarende med armbånd. Kan du bruke hårspenner med sveisen? I så fall ville jeg gått for noen flashy spenner.

Enkle store sølvringer til ørene har jeg...nei spenner ligger jeg unna...hehehe. Kan ikke fordra det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...