Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Av Decleor og Dermalogica? Og hvilket regnes som det beste merke i "hudpleiekretser" av disse to?

Endret av Rosenrød
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe meg her?

Gjest Deception
Skrevet

Det er jo individuelt. For min del er det ingen av disse seriene som jeg synes er "himmelsk", og de er jo oppbygd på totalt ulike måter. Der Dermalogica satser på få ingredienser og ingen lukt, er Decleor en serie hvor eteriske oljer er endel av konseptet, Decleor har også et videre produktutvalg enn Dermalogica har.

Hvis jeg må velge, ville jeg velge Decleor. Men selv er jeg på en Shiseido-tripp for tida.

Skrevet

Ok, jeg har prøvd Dermalogica før og var forsåvidt fornøyd, men jeg blir hele tiden fristet av nye produkter. Og så var jeg hos hudpleier i går og fikk masse prøver på Decleor.... Og det virker jo som gode produkter. Men har ikke prøvd dem ennå, så kan jo teste ut først.

Gjest Deception
Skrevet

Hva slags prøver fikk du, da? Og hva slags hudtype har du?

Den Ole Henriksen-rensen du har anbefalt her inne (var det ikke du?) er forresten altfor uttørkende for meg, mens de skummende rensene fra Shiseido går helt bra (The Skincare og Benefiance). Merkelig...

Jeg lurer på å kjøpe Nutri-delice fra Decleor neste gang (tørr hud), fordi den er hakket billigere enn Shiseido-kremen, og dessuten går det jo mot vår, så man trenger ikke de feteste kremene.

Skrevet

Jo, det var jeg som anbefalte den renser, passet kjempegodt til min hud. Men vi er jo alle forskjellige.

Problemet med prøvene jeg fikk var at jeg ikke fikk dem av en hudpleier (skrev litt feil i forrige innlegg), jeg fikk dem av en massør som jeg var og hadde aromaterapi hos. Hun sa at hun ikke var hudpleier, men at jeg gjerne kunne få noen prøver fra Decleor (jeg spurte), og så kunne jeg få en gratis hudanalyse senere. Jeg fikk Essential balm til å bruke som nattkrem, Hydra floral som dagkrem, Neroliolje til å ha under, rensekrem og toner. Fikk to stykk av alle prøvene, så jeg kunne teste dem ut en stund.

Gjest Deception
Skrevet

Oljene er helt fantastiske, og også veldig drøye i bruk. Neroli-oljen lukter helt nydelig.:) Ellers høres det ut som om du har fått prøver for normal hud. Jeg fikk kviser av Hydra Floral-kremen, og blank hud, og det er første gang jeg har opplevd å få av en krem. Men sannsynligvis inneholder den for lite fett for huden min, slik at det ble ubalanse. Eventuelt reagerte jeg på et virkestoff. Jeg gav den til samboeren min, som har tørr, litt grovere hud, og han er kjempefornøyd. :)

Generelt har jeg inntrykk av at mange er fornøyde med Hydra Floral.

Skrevet

Hun massøren sa at dette var greie produkter som passet til de fleste, men som sagt er det ikke sikkert at de passer for meg. Får nok gå å ta en hudanalyse dersom jeg skal investere i produktene. Og så kan jeg jo bestille på SN....hehe! Hverfall noe av det, så ikke den nattkremen der, men kanskje de er utsolgt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...