Iset Skrevet 23. februar 2003 #1 Skrevet 23. februar 2003 min kjære og jeg ble i kveld enige om å fremskynde bryllupet med 4 måneder, til 24 april 2004:) vi ville helst ha det FØR sommeren, slik at ikke hele sommeren gikk med til planlegging, og sånn at vi bare kan nyyyte sommer og sol:) så da er dette den ENDELIGE datoen. men jeg ville gjerne forandret på bryllupsdagoken min, den nede på profilen min her.... vet noen hvordan jeg gjør det? finner ikke utav det... Iset
Pip Skrevet 23. februar 2003 #2 Skrevet 23. februar 2003 Så gøy!! :D Lykke til videre med planlegging og alt!! (Ha'kke peiling på det med dagboka, nei...)
Chiquita Skrevet 23. februar 2003 #4 Skrevet 23. februar 2003 GRATULERER GRATULERER, ISET..... Det vr faktisk en veldig god idé det med å "slippe" å bruke sommeren til planlegging.... (men jeg MÅ det jeg, da jeg har eksamener oh div.annet heler neste vår - ellers så skulle jeg ha "adoptert" den tanken og ført den videre til Bananmannen) :cry: Jaja, gratulerer nok en gang.... (Nå er det bare 14 mnd igjen til deg!!!) *klem*
Iset Skrevet 23. februar 2003 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2003 takk takk:) gleder meg ihjel jeg:) bare litt mindre tid til å spare, men svigerforeldrene mine har flust av penger, så vi får iallefall LÅNE det resterende om det skulle være trangt om pengene:) Iset
Gjest *Perser* Skrevet 23. februar 2003 #6 Skrevet 23. februar 2003 Det var koselig å høre Gratulerer så masse vennen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå