Gjest trist & helt ødelagt Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Jeg skal prøve å skrive det kort...alt dette jeg har opplevd i løpet av 2 års samboerskap.Jeg er ei utenlandsk jente som flyttet til Norge fordi jeg møtte min nåværende samboer.For første gang i livet mitt var jeg så forelsket.Men problemene begynte med en gang vi ble samboere.Han forsømte meg hele tida og prioriterte vennene sine.Jeg var alene og kjente ingen og jeg ble veldig deprimert.Jeg ba ham om å tilbringe mer tid med meg,men han gjorde ikke det.Så kranglet vi om det.Jeg forstå at han ble sint og rasende ,fordi han sa at han ikke ville se meg deprimert.Men han gjorde jo ingenting for å hjelpe .Alltid var det min skyld (ifølge han) hvis det oppstå problemer(for eksempel dårlig økonomi osv).Han truet med å kaste meg ut hver gang vi kranglet og hver gang han drakk ble han voldelig og begynte å banne og hive meg på gulvet (det skjedde bare når han drakk og ble sint).Så fikk jeg vite av noen venner at han var utro en gang,men han nektet selvølgelig.Og så en gang nå nylig skjedde det verste: Han var ut og drakk mye og gadd ikke snakke med meg i telefonen en gang og jeg satt her hjemme og ventet i timevis...jeg ble frustrert og sint etter alt det jeg hadde opplevd de 2 årene...så når han kom hjem ga jeg ham en liten ørefik som ikke var vondt engang...jeg ville ikke det,men jeg var frustrert...Så SLO han meg så mye at jeg gikk til politiet med blåmerker.Han tilbragte natten på cella selvfølgelig....Etter alt det har han angret på alt han har gjort og var veldig lei seg...Han vil fortsatt være sammen med meg... men jeg vet ikke...men jeg er også så REDD for at jeg vil bli ensom og alene og aldri kommer til å finne en god mann....han var jo den første som noensinne har brydd seg om meg.....
liv Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Reis på et Krisesenter, de er der for å hjelpe. Nå vet jeg ikke hvor du bor men her er en liste; http://www.noabuse.no/so/kri.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå