Gjest Chrizzy Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Vi har en kattunge som er 4 mnd gammel. Plutselig nå så halter hun, jeg har prøvd å se under poten hennes, men jeg ser ikke noe. Merket at hun fikk vondt da jeg rørte den ene siden, mot ei klo, men jeg ser ingenting der. Jeg synes hun virker slapp, hun ligger bare i ro nå. Ja, hm, det er vel sikkert ingen som kan si hva dette er, Skriver nu alikevel. Dyrelegen har vel stengt nå, er dette nok til å ringe på en akutt? Må vel vente til i morgen og ringe da? Er bare rart at hun virker så slapp og at jeg ikke ser noe... Takker for innspill.
Mrs. K Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 (endret) Har hun slåss med en annen katt? Det er ikke uvanlig at katter kan få bitt vi ikke ser med det blotte øye. De kan da være så uheldige å få infekjon og blir så slappe. Endret 22. februar 2007 av Trille
Helen Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Siden det ikke virker som om katten er helt i form hadde jeg ringt dyrlegen for å høre han/hun, jeg hadde ikke klart å vente til i morgen. Jeg blir veldig lett beskymret så for det er noe galt med dyra. Det er dyrleger som har vakt så det er bare å ringe.
Gjest Chrizzy Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Takk for svar. Jeg har rint nå. Hun sa at vi skuølle se det ann til i morgen. Vi ble enige om at det nok ikke var snakk om noe brudd. Jeg skal ta tempen på henne litt senere, om den ikke er høy så skal vi vente til i morgen. Nå skal hun få ligge varmt i fred og ro. Hun har vært på do og spist litt. Håper sånn at hun er bra til i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå