kitekatt Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 (endret) Jeg har ikke sett disse på flere ÅR, men har tenkt å skaffe meg en da jeg skal prøve å ikke vaske håret hver dag....Noen som vet hvor jeg får tak i en slik? Ikke slike tynnetynne som man får på hotel (ligner mer på gjennomsiktig brødpose), men en ordentlig en i solid plast. Kan ikke fordra å få håret fuktig i dusjen og ikke vaske det... hehehe, blir lekker i dusjen nå. Edit: Jeg fant http://www.paulsendue.no/ Endret 22. februar 2007 av kitekatt
Antoinette Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 (endret) Parfymelle har solide dusjhetter i tykk plast som holder lenge. De koster ca. 40 kr. Parfymelle selger Paulsen & Due produkter. Endret 22. februar 2007 av Antoinette
Nemesis Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Jeg bruker slik hette når jeg har hårkur i håret. Kjøpte min på Lindex
kitekatt Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2007 Parfymelle har solide dusjhetter i tykk plast som holder lenge. De koster ca. 40 kr. Parfymelle selger Paulsen & Due produkter. ← aha...da er det vel bare jeg som ikke har sett godt nok i butikkene. får stikke innom en slik butikk (lindex, parfymelle e.l.)
honey21 Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Vita har også greie dusjhetter. Tror det koster 22 kroner eller noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå