kitekatt Skrevet 22. februar 2007 #1 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Jeg har ikke sett disse på flere ÅR, men har tenkt å skaffe meg en da jeg skal prøve å ikke vaske håret hver dag....Noen som vet hvor jeg får tak i en slik? Ikke slike tynnetynne som man får på hotel (ligner mer på gjennomsiktig brødpose), men en ordentlig en i solid plast. Kan ikke fordra å få håret fuktig i dusjen og ikke vaske det... hehehe, blir lekker i dusjen nå. Edit: Jeg fant http://www.paulsendue.no/ Endret 22. februar 2007 av kitekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 22. februar 2007 #2 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Parfymelle har solide dusjhetter i tykk plast som holder lenge. De koster ca. 40 kr. Parfymelle selger Paulsen & Due produkter. Endret 22. februar 2007 av Antoinette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 22. februar 2007 #3 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg bruker slik hette når jeg har hårkur i håret. Kjøpte min på Lindex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 22. februar 2007 Parfymelle har solide dusjhetter i tykk plast som holder lenge. De koster ca. 40 kr. Parfymelle selger Paulsen & Due produkter. ← aha...da er det vel bare jeg som ikke har sett godt nok i butikkene. får stikke innom en slik butikk (lindex, parfymelle e.l.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honey21 Skrevet 22. februar 2007 #5 Del Skrevet 22. februar 2007 Vita har også greie dusjhetter. Tror det koster 22 kroner eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 22. februar 2007 #6 Del Skrevet 22. februar 2007 HM har iallfall hatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå