Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har en veldig nuppete eller ruglete panne... Det finnes ikke urenheter så nupper blir kanskje litt feil. Jeg bruker fruktsyrekrem fra MD hver dag, og det har ikke blitt noe bedre. i tillegg skrubber jeg ansiktet 1-2 ganger i uka og jeg er flink med å smøre ansiktet hver morgen og kveld (som oftest) Det kan virke som om det er masse bittesmå litt blankaktige nupper? Når jeg skraper litt med neglen ser jeg at det er sånne bittesmå nuppeaktige kuler... Noen som aner hva jeg skal gjøre for å bli kvitt det? jeg har ingen sorte prikker eller kviser i panna.
kitekatt Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har en veldig nuppete eller ruglete panne... Det finnes ikke urenheter så nupper blir kanskje litt feil. Jeg bruker fruktsyrekrem fra MD hver dag, og det har ikke blitt noe bedre. i tillegg skrubber jeg ansiktet 1-2 ganger i uka og jeg er flink med å smøre ansiktet hver morgen og kveld (som oftest) Det kan virke som om det er masse bittesmå litt blankaktige nupper? Når jeg skraper litt med neglen ser jeg at det er sånne bittesmå nuppeaktige kuler... Noen som aner hva jeg skal gjøre for å bli kvitt det? jeg har ingen sorte prikker eller kviser i panna. ← Jeg synes det høres ut som allergi...kan du ikke prøve å bytte produkter litt tiul noe helt uten parfyme eller syrer?
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har forsåvidt alltid vært sånn tror jeg? :klø: Iallefall lenge før jeg begynte med de kremene jeg bruker nå. De synes ikke, så det er ikke plagsomt på noen måte. Men jeg vil så gjerne ha glatt hud...
kitekatt Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har forsåvidt alltid vært sånn tror jeg? :klø: Iallefall lenge før jeg begynte med de kremene jeg bruker nå. De synes ikke, så det er ikke plagsomt på noen måte. Men jeg vil så gjerne ha glatt hud... ← Da vet jeg ikke...kanskje ta deg en tur til hudpleier eller hudlege? Eller kanskje fastlegen din kan svare deg? Kan jo være noe du spiser og...jeg hadde en periode hvor jeg fikk masse bulker i panna og det var rett og slett allergi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå